AMD Liquid VR: Η πρόταση της εταιρείας για να εκμηδενίσει την καθυστέρηση στα headsets εικονικής πραγματικότητας

amd_liquid_vr

Η εικονική πραγματικότητα είναι το καυτό θέμα στο φετινό GDC 2015, καθώς οι περισσότερες εταιρείες έχουν στην ατζέντα τους κάποιο προϊόν ή κάποια πλατφόρμα προς παρουσίαση. Τώρα είναι η σειρά της AMD να αποκαλύψει το Liquid VR, ουσιαστικά μια πλατφόρμα ανάπτυξης υλικού (SDK) για συσκευές εικονικής πραγματικότητας που θα εκμηδενίσει τις καθυστερήσεις επειδή το 3D rendering θα γίνεται αυτόματα και σε πραγματικό χρόνο στην εκάστοτε συσκευή.

Αυτό θα λύσει ένα από τα μεγαλύτερα προβλήματα του VR gaming, το οποίο είναι η καθυστέρηση στην εικόνα από τη στιγμή που ο παίκτης κουνά το κεφάλι του για να αλλάξει κατεύθυνση. Για να το πετύχουν, θέλουν να συνδυάσουν το λογισμικό με τον επεξεργαστή γραφικών και υποθέτουμε ότι όσο πιο ισχυρός είναι ο τελευταίος, τόσο μικρότερη η καθυστέρηση.

Η εταιρεία επιβεβαίωσε ότι συνεργάζεται με την Oculus για την υποστήριξη του Liquid VR, ενώ άφησε να εννοηθεί ότι έχει ξεκινήσει ανάλογη συνεργασία και με τις υπόλοιπες κατασκευάστριες VR headsets, όπως HTC/Valve και Sony. Για την ώρα, βέβαια, βρισκόμαστε σε πολύ αρχικό στάδιο και οι αναλυτικότερες πληροφορίες αναμένονται μέσα στους επόμενους μήνες.

[via]

About Chris Elpidis

Σχόλια, κριτική, κοπλιμέντα, αφορισμοί, δωροδοκίες και ό,τι άλλο θέλετε στο @celpidis και στο Google+
This entry was posted in AMD, Gaming, Software, Technology and tagged . Bookmark the permalink.