Κατάστημα χρεώνει $5 μόνο για να κοιτάξεις!

Ένα φαινόμενο που παρατηρείται πολύ συχνά κατά τα τελευταία χρόνια είναι η είσοδος σε καταστήματα από ανθρώπους μόνο για να κοιτάξουν και να περιεργαστούν τα προϊόντα ώστε να τα αγοράσουν αργότερα από το Internet σε χαμηλότερες τιμές.

Προκειμένου να δώσει τέλος στην κατάσταση αυτή ένας καταστηματάρχης από την Αυστραλία επινόησε έναν πρωτότυπο τρόπο: να χρεώνει τους “πελάτες” του $5 απλά και μόνο για να εισέλθουν στο κατάστημα και να κοιτάξουν τα προϊόντα του. Σε περίπτωση πάντως που ο πελάτης αγοράσει κάτι, του αφαιρούνται αυτομάτως τα $5 της εισόδου.

Είναι σαφές ότι κάτι τέτοιο δεν αποτελεί λύση στο πρόβλημα και το πιθανότερο είναι ότι το κατάστημα θα χάσει μεγάλο μέρος της πελατείας του. Άλλωστε υπάρχει και η μερίδα των ανθρώπων που δε σκοπεύει να στραφεί στο Διαδίκτυο για να αγοράσει φθηνότερα, αλλά θέλει μόνο να χαζέψει και αν βρει κάτι που του αρέσει να το αγοράσει…

[via Slashgear]

This entry was posted in Featured, Internet, Misc. Bookmark the permalink.
  • Valkyre

    αχ να συναντησω κατι τετοιο στην Ελλαδα….. θα εχει πολυ πλακα…

  • Akhs Akhs

    FAIL !!!!!!!!!!!!

  • angeloti

    Ας κάνει ενα eshop ο άνθρωπος να σωθεί

  • Δημήτρης Τζάτσης

    Πολυ Apple… :Ρ

  • Panos Palladinos

    Χμμ… Δηλαδή “Τιμωρεί” αυτούς που όντως θα αγοράσουν κάτι από εκεί εξ αιτίας κάποιον άλλων που κοιτάζουν αλλά δεν αγοράζουν; Προσπαθώ να καταλάβω ποια επιχειρηματική διάννοια το σκέφτηκε αυτό…

  • john

    μαλλον δε εχετε καταστημα και δε ξέρεταε πως ειναι να σας ταλαιπωρουν και μετα να αγοραζουνε απο το net…και πολυ καλα εκανε…..

  • Vasilis

    Να μη ληστεύετε τον κόσμο, να μην προτιμά τα e-shops. Η διαφορά στην τιμή είναι συχνά τεράστια. Ειδικά στην Ελλάδα.

  • Vasilis

    “These people are unaware our prices are almost the same as the other stores”. Τότε γιατί σε φοβίζει η σύγκριση; Αν έχεις πράγματι τις ίδιες ή καλύτερες τιμές, θα επιστρέψουν σε σένα.

  • Friday

    Πρέπει να είναι πολλά κιλά βλάκας κάποιος για να πυροβολήσει τα πόδια του. Ή το target group των δυνητικών πελατών του είναι βλάκες.

  • Vag

    Ας πάρουμε για παράδειγμα το γνωστό Play.com.
    Η Ελλάδα έχει ΦΠΑ 23% και άλλα έξοδα από φορολογικούς παραδείσους (όπου βρίσκεται το Play.com), εκτός του ότι οι έμποροι χρεώνονται άλλα μεταφορικά και εκτός του ότι η χώρα είναι μικρότερη αγορά από τις αγγλόφωνες ή άλλες ευρωπαϊκές χώρες. Αν βάλεις αυτά τα επιπλέον έξοδα στις τιμές του, είμαι σίγουρος ότι θα σου φανεί ότι σε κλέβει και ότι οι πωλήσεις του στην Ελλάδα θα πέσουν κατακόρυφα.
    Τα παραδοσιακά καταστήματα σφίγγονται και δεν μπορούν να ανταγωνιστούν τα ηλεκτρονικά λόγω εξόδων. Θα επέλθει ισορροπία αναγκαστικά, αλλά δεν σημαίνει ότι κάποιος κλέβει όταν έχει ακριβές τιμές (εκτός αν μιλάμε για είδη ανάγκης).
    Όσον αφορά το συγκεκριμένο κατάστημα, αυτό που έκανε είναι γελοίο, δείχνει πάντως το συγκεκριμένο πρόβλημά του.
    Και ένα hint: κάποια ηλεκτρονικά καταστήματα σε κλέβουν κυριολεκτικά και όχι σε εισαγωγικά, κλέβοντας τον ΦΠΑ, με εικονικά τιμολόγια και άλλους τρόπους. Αυτός είναι ο λόγος που μπορούν και πουλάνε στην τιμή όπου άλλα καταστήματα αγοράζουν χονδρική. Προτιμάς να γίνεις “κλεπταποδόχος” κλέβοντας ο ίδιος τους συμπολίτες σου, ή να πληρώσεις ακριβότερα (κανονικά); (ρητορική ερώτηση).
    Έτσι για τον χαβαλέ: http://prezatv.blogspot.gr/2012/09/e-shopgr.html
    http://www.madata.gr/epikairotita/social/259208.html

  • El

    η ασχετοσύνη δεν έχει όρια στα σχόλια.Σε όλα τα προιόντα παίζουν ρόλο προστιθέμενης αξίας τα εξής : Ενοίκιο-Φ.Π.Α.-Mισθός Υπαλλήλου-Κόστος Πρώτων Υλών-Μεσάζοντες.ΟΠΟΤΕ ΕΚ ΤΩΝ ΠΡΑΓΜΑΤΩΝ ένας μαγαζάτορας δε μπορεί να έχει ίδφια τιμή με ένα E-shop λόγω των παραπάνω!!Παρατηρείται όμως το φαινόμενο να το αγοράζουν απο το Internet και να έρχονται στο μαγαζί για service ή συμβουλες λειτουργία!!!Τόσο Θράσος λέμε!!!Δε λέω οτι είναι σωστή πρακτική αλλα λύνει κα΄ποαι θέματα.Εξάλλου οσοι δουλεύουν σε μαγαζιαά ξέρουν ποιοι θα αγοράσουν και ποιοι περνάνε 50 φορές και δεν αγοράζουν ποτέ!!ΟΠΟΤΕ ΤΑ ΕΞΥΠΝΑ ΣΧΟΛΙΑ ΜΟΝΟ ΟΤΑΝ ΒΡΑΖΕΙΣ ΣΤΟ ΖΟΥΜΙ ΣΟΥ!ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ. 🙂

  • Savvas Arapoglou

    Μηπως η εξυπηρετηση του κοινου/πελατη αποτελει θεμελιωδη υποχρεωση ενος καταστηματος? Ειδες πουθενα γραμμενο καποιο τρελο νομο που να θετει σαν προυποθεση την αγορα απο ενα καταστημα ουσιαστικα ποινικοποιωντας την ερευνα αγορας? Δηλαδη ο πελατης δεν εχει το δικαιωμα να κοιταξει σε 1,2, 3…13 καταστηματα για ενα προιον πριν αποφασισει απο που θα το αγορασει? Η “ταιλαιπωρια” ειναι μερος της δουλειας οπως ειναι για τον καθενα οι διαφορες αλλες συνθηκες/γεγονοτα που τον “ταλαιπωρουν” στην δουλεια του. Απο εκει και περα σε μια ελευθερη οικονομια και αγορα που συνεχως εξελισσεται με την αλματωδη τεχνολογικη εξελιξη, οι παραδοσιακες μορφες εμποριου οφειλουν ειται να συμβαδισουν με τα δεδομενα της εποχης η να σβησουν. Τροποι υπαρχουν πολλοι για οποιους επιχειρηματιες/καταστηματαρχες εχουν την θεληση/ορεξη/οξυδερκεια να κρατανε τα καταστηματα τους επικαιρα και το πελατολογιο τους πιστο. Αυτο που εκανε ο Αυστραλος, αποτελει διακριση προς τους πελατες του και το μονο που θα καταφερει ειναι να βαλει το λουκετο πιο συντομα ενω αμφιβαλλω για το αν ειναι συνομο.

  • angeloti

    Πιες ενα τσαγάκι και ηρέμησε μη μας πάθεις κανένα εγκεφαλικό. Οταν εσύ γιατί σίγουρα εχεις μαγαζί, μέχρι στιγμής ρήμαζες τον κοσμάκη με τις τιμές σου και τωρα σου ηρθε το ιντερνετ και σου λεει ηρέμησε λίγο με τις τιμές σου καλά να πάθεις. δε μπορεί να αγοράζεις εσύ κάτι 1 ευρω και να το πουλάς 20 επιδει ο αλλος δε μπορει να το βρει αλλού. Φατα τωρα στη μάπα σου και μη μου λες εμενα για ασχετοσύνη. Και όσων αφορά το Eshop ΜΕΓΑΛΕ δε χρειάζεται να εχεις ΕΝΟΙΚΙΟ – ΜΙΣΘΟ ΥΠΑΛΛΗΛΟΥ – ΜΕΣΑΖΟΝΤΕΣ και ολα τα παραπανω που είπες… Μη μας πουλάς πρόλογο.

  • Asxetos

    bale kai to tsepoma tou kathe “eksypnou”!

  • aLLOS

    1000 fores apo ta e-shops

  • Τάσος

    Πέστα ρε φιλαράκι!! ΤΕΤΟΙΑ ΤΑΠΑ δεν έχω ξαναδεί στο Internet! ‘Αντε με όλα τα βρωμολαμόγια που βρίσκουν και τα κάνουν…EL, πάρε να’χεις και στην γωνίτσα σου, τουμπεκί…

  • Σαφώς κι ένα κατάστημα με φυσική υπόσταση έχει περισσότερα έξοδα από ένα e-shop. Όμως, ειδικά στη χώρα μας, η αλητεία των φυσικών καταστημάτων τόσα χρόνια είχε ξεπεράσει κάθε όριο. Απλό παράδειγμα : Το ίδιο κάθισμα αυτοκινήτου που στην Ελλάδα κόστιζε 280 ευρώ (σε γνωστό κατάστημα βρεφικών-παιδικών), το έφερα από ένα “αληθινό” κατάστημα (δλδ μη αποκλειστικά e-shop), μικρής πόλης της Γερμανίας, μαζί με τα μεταφορικά, 245. Πρόσεξε, δε σύγκρινα ένα φυσικό με ένα e-shop αλλά δύο φυσικά. Και μην πει κανείς για “οικονομίες κλίμακας” γιατί τέτοιες διαφορές δε δικαιολογούνται με τίποτα. Γιατί ρε φίλε τόση αισχροκέρδεια? Τί να πάρεις και τί ν’ αφήσεις. Άμα κάτσουμε κι ασχοληθούμε σοβαρά με την έρευνα αγοράς εν Ελλάδι, θα κλάψουν μανούλες με την αλητεία κάποιων καταστηματαρχών. Γερμανική βρύση μπάνιου, 120 ευρώ εδώ και μάλιστα σε…….¨”προσφορά”, 105 απ’ τη Γερμανία. Nα γράψω και για τις κολώνιες μέσω ebay, πόσο πιό φτηνά κοστίζουν να τις φέρεις απ’ την Καλιφόρνια? Να γράψω μήπως για τα ρουχάδικα που ένα φεγγάρι που δούλευα σε hypermarket και πουλούσαμε μακώ γνωστής φίρμας, με αγορά 1500 δρχ πώληση 7500, κι ήρθε ο αντιπρόσωπος του στοκατζίδικου και μας έβαλε χέρι γιατί τα είχαμε πιό φτηνά απ’ αυτούς? Σε λίγο καιρό αυτός θα χρεώνει και τους υπάλληλους του 5 δολλάρια γιατί δε θα πατάει στο μαγαζί του κανείς.

  • Kinezos

    θα σου κάτσει καμία φόλα κι εσένα καμιά μέρα… θα παραγγείλεις κινητό και θα σου έρθει σαγιονάρα…

  • angeloti

    Αν εισαι γίδι σίγουρα μπορει να την πατησεις απο το eshop. Αν ξέρεις απο ποια site να αγοράσεις και πως να το αγοράσεις είσαι κομπλέ. Και σαγιονάρα να σου έρθει θα ξέρεις πως να την στείλεις πίσω και να πάρεις το κασέρι σου.

  • Leandros Kwstopoulos

    Για Στουρνάρα μυρίζει η δουλειά…

  • Jack Deli

    Καλα τα λες αλλα τα παραδειγματα σου ειναι λιγο αστεια! Για 15 και 20 ευρω διαφορα οπως και να εχει δεν “ρισκαρεις” παραγελια απο ιντερνετ ή στην τελικη δεν μιλας για αισχροκερδια.

  • Αν το προϊόν είναι επώνυμο και από trusted κατάστημα, το ρίσκο μειώνεται. Γι’ αυτό υπάρχει η βαθμολογία στο ebay άλλωστε. Όταν βλέπεις χιλιάδες αγοραστές με ποσοστό ικανοποίησης άνω του 90%, μπορείς άνετα να κάνεις την αγορά. Ψάξτο για τις κολώνιες που ανάφερα και θα δεις ότι δεν είναι 15 και 20 ευρώ η διαφορά.

  • Jack Deli

    Το ψαχνω μη νομιζεις!
    Αλλωστε απο μικρος που εχω βγει εξωτερικο για διακοπες και βλεπω τι τιμες παιζουν ειδικα στα επωνυμα δεν εχω ψωνισει ποτε ξανα Ελλαδα! Μοναδικα ψωνια οταν εφευγα εξωτερικο και μονο απο ιντερνετ! Αλλα συνηθως κοιταω για τεραστιες διαφορες, δηλαδη ενα επωνυμο μπλουζακι που εδω θα το φερει η ταδε σικατη μπουτικ για να παει να το ψωνισει η ψωναρα με 120ευρω και στο εξωτερικο επειδη ειναι κομματι 2 ετων παλιο θα το βρεις 9.99$!!!!!

  • Τα σχόλια των “καταστηματαρχών” απο κάτω έχουν μεγαλύτερη πλάκα και από το ίδιο το κείμενο.

    Σε συγκεκριμένο αγοραστικό κλάδο όταν η αγορά “ξύπνησε” οι τιμές διορθώθηκαν κυριολεκτικά σε ένα βράδυ οπου πρότερα υπήρχαν τιμολογιακές διαφορές απο δεκάδες-εκατοντάδες εώς και διαφορά χιλιάρικου. (Νάκας-Thomann).

    Εσείς πότε θα δείτε τα δικά σας λάθη και θα διορθώσετε τους εαυτούς σας σταματώντας την τακτική εκφοβισμού του καταναλωτή; Γιατί ακόμα και αν δε μπορείτε να ανταγωνιστείτε τις τιμές του εξωτερικού, θα μπορούσατε να αναπληρώσετε σε ποιότητα εξυπηρέτησης, προσωπική επαφή και after-sales. Αλλά εκεί θέλει γνώσεις, σπουδές και παιδεία.