Command & Conquer: Ακυρώθηκε τελικά το δωρεάν online RTS της EA

cc2

Δυσάρεστα τα νέα για όσους περίμεναν το δωρεάν MMO Command & Conquer, καθώς η EA ανακοίνωσε επίσημα ότι ακυρώνει το project και κλείνει τη Victory Games, το studio που είχε αναλάβει τη δημιουργία του παιχνιδιού!

 

Η EA ισχυρίζεται ότι οδηγήθηκε σε αυτή την απόφαση λαμβάνοντας υπόψιν της τις παρατηρήσεις των gamers που δοκίμασαν το παιχνίδι σε κλειστή alpha έκδοση:

“Όταν είσαι μέλος μιας δημιουργική ομάδας καταλαβαίνεις πως δεν είναι δυνατόν όλες οι αποφάσεις σου να είναι επιτυχημένες. Έτσι, αποφασίσαμε να στήσουμε το παιχνίδι ως multiplayer και όχι ως campaing. Ωστόσο, οι αντιδράσεις από την alpha δοκιμή ήταν ξεκάθαρες: δεν φτιάχνουμε το παιχνίδι που οι gamers θα ήθελαν να παίξουν. Γι’ αυτό το λόγο πήραμε την πολύ δύσκολη απόφαση να σταματήσουμε την παραγωγή, παρότι σεβόμαστε την εξαιρετική δουλειά της ομάδας

Πιστεύουμε ότι το Command & Conquer είναι ένα αξιόλογο franchise με μεγάλη δυναμική και ιστορία, και είμαστε πεποισμένοι ότι θα έχουμε έτοιμη την καλύτερη δυνατή συνέχεια όσο το δυνατόν συντομότερα. Με αυτό το σκεπτικό εξετάζουμε διάφορες εναλλακτικές επιλογές και θα σας ενημερώσουμε μόλις έχουμε κάτι νεότερο

Η ταλαντούχα ομάδα της Victory Games θα απασχοληθεί σε άλλα projects της EA”

Θα περιμένουμε με ενδιαφέρον τις εξελίξεις για το επόμενο Command & Conquer, αν και κάτι μας λέει ότι δύσκολα θα ακούσουμε κάτι για αυτό τους επόμενους μήνες.

About Chris Elpidis

Σχόλια, κριτική, κοπλιμέντα, αφορισμοί, δωροδοκίες και ό,τι άλλο θέλετε στο @celpidis και στο Google+
This entry was posted in EA, Gaming. Bookmark the permalink.
  • zer0rec0rd

    Κρίμα Ειλικρινά… Το Περίμενα Πως Και Πώς. Σαν ΜΜΟ Η C&C Τα Πήγε Πολύ Καλά Με Το Tiberium Alliances… Το Έπαιξα 16 Μήνες Και Πήραμε Πρωτιά Σε Ένα Σέρβερ…
    Με Τα Παιδιά Από Εκεί Λέγαμε Το Επόμενο Game Θα Είναι Αυτό. Κρίμα

    Αλλά Και Μια Καινούρια “Offline” Συνέχεια Δεν Με Χαλάει!

  • Γιάννης

    Ως alpha δοκιμαστής έχω να πω δύο πράγματα. Πρώτον πως δεν διέκοψε η EA την ανάπτυξη λόγω της απάντησης από τους δοκιμαστές, αλλά διότι η Victory κινουνταν σε διαφορετική γραμμή από αυτή που έδωσαν “οι κουστουμάτοι”. Βέβαια το παιχνίδι δύσκολα χαρακτηριζόταν C&C αφού το μόνο κοινό ήταν η ανάπτυξη βάσης. Από εκεί και πέρα οι ιδέες ήταν ομολογουμένως επανάληψη άλλων παιχνιδιών. Επί της ουσίας η Victory επειδή δεν είχε εμπειρία στα C&C και πήγαινε στα τυφλά (μαζί με τους “κουστουμάτους”) και για αυτό άλλαξε τόσο πολύ κατεύθυνση το παιχνίδι σε ελάχιστο διάστημα. Ιδέες είχαν γραφτεί πολλές (ακόμα και εγώ είχα γράψει και με επικροτούσαν για τις σκέψεις) αλλά οι απόψεις των χρηστών πήγαιναν στον κάλαθο των αρχήστων. Ελπίζω να διαφώτισα.