Ψηφιακές συνδρομές, machine learning και smartphones κάνουν όλο και πιο έντονη την εμφάνισή τους στη ζωή μας

[Δ.Τ.]

  • Διπλασιασμός της χρήσης του machine learning στις επιχειρήσεις μέχρι το τέλος του έτους
    545 δις δολάρια σε άμεσα έσοδα θα αποφέρουν οι ζωντανές μεταδόσεις
  • Το 50% των ενηλίκων στις ανεπτυγμένες χώρες θα έχουν τουλάχιστον δύο ψηφιακές συνδρομές μέσα στο 2018
  • Οι πωλήσεις των smartphones θα προσεγγίσουν τα 1,85 δις το χρόνο έως το 2023

Μεγάλα βήματα από τις επιχειρήσεις στον τομέα του machine learning, ενισχυμένη η ανάγκη των καταναλωτών για τις ψηφιακές συνδρομές, και διατήρηση της κυριαρχίας των smartphones. Αυτά είναι μερικά μόνο από τα θέματα που αναδεικνύει η 17η έκδοση της ετήσιας έρευνας της Deloitte αναφορικά με τις προβλέψεις για τους κλάδους της Τεχνολογίας, των Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης και των Τηλεπικοινωνιών (ΤΜΤ Predictions 2018).


Ανάμεσα στα ευρήματα τα οποία παρουσιάζονται, η φετινή έρευνα σημειώνει πως οι επιχειρήσεις θα έχουν διπλασιάσει τη χρήση της machine learning τεχνολογίας έως το τέλος του 2018. Οι προβλέψεις επισημαίνουν 5 βασικούς τομείς, οι οποίοι σύμφωνα με τη Deloitte θα αποτελέσουν σημεία κλειδιά και θα οδηγήσουν σε εντατικότερη χρήση της τεχνολογίας machine learning στις εταιρείες, καθιστώντας τις επιχειρησιακές λειτουργίες ευκολότερες, φθηνότερες και γρηγορότερες.

 

Ζωντανή μετάδοση στη νέα διαδικτυακή εποχή και ψηφιακά μέσα ενημέρωσης για τα οποία αξίζει κάποιος να πληρώσει

Η έρευνα της Deloitte περιλαμβάνει επίσης έναν μεγάλο αριθμό καταναλωτικών προβλέψεων. Εκτιμάται πως οι ζωντανές μεταδόσεις και η ζωντανή κάλυψη μεγάλων γεγονότων, θα αποφέρουν περισσότερα από 545 δις δολάρια σε άμεσα έσοδα το 2018. Παρά την ικανότητα των καταναλωτών να παρακολουθούν τα προγράμματα που επιθυμούν μέσω της λειτουργίας on demand, η ζωντανή μετάδοση προγραμμάτων συνεχίζει να ακμάζει και μάλιστα σε πολλές περιπτώσεις, η μετάδοση του ζωντανού περιεχομένου έχει γίνει πιο παραγωγική και κερδοφόρα από την ψηφιακή.

Υπογραμμίζοντας την αυξανόμενη διάθεση των καταναλωτών για το ψηφιακό περιεχόμενο, η Deloitte προβλέπει πως έως το τέλος του 2018 το 50% των ενηλίκων στις ανεπτυγμένες χώρες θα έχουν τουλάχιστον δύο ψηφιακές συνδρομές, ενώ έως το 2020 ο μέσος όρος των ψηφιακών συνδρομών θα έχει διπλασιαστεί σε τέσσερις ανά ενήλικα.

Το μέλλον των smartphones

Η αγορά των smartphones συνεχίζει να αναπτύσσεται. Έως το τέλος το 2023, περισσότερο από το 90% των ενηλίκων στις ανεπτυγμένες χώρες θα έχουν συσκευή smartphone, ενώ το ποσοστό στις ηλικίες 55 έως 75 ετών θα αγγίζει το 85%. Η Deloitte προβλέπει πως οι κάτοχοι smartphone θα επικοινωνούν μέσω των κινητών τους 65 φορές την ημέρα το 2023, γεγονός που σημαίνει πως το ποσοστό αυτό θα είναι αυξημένο κατά 20% σε σύγκριση με σήμερα.

Παράλληλα, η Deloitte εκτιμά πως το 45% των ενήλικων χρηστών παγκοσμίως και το 65% των χρηστών στις ηλικίες 18-24 ετών, αναμένεται να ανησυχήσουν για την εκτεταμένη χρήση των κινητών τους και θα οδηγηθούν σε περιορισμό αυτής μέσα στο 2018.

Επιπλέον ευρήματα από τις παγκόσμιες προβλέψεις της Deloitte για τους κλάδους της Τεχνολογίας, των ΜΜΕ και των Τηλεπικοινωνιών (ΤΜΤ) περιλαμβάνουν:

Η τεχνολογία Augmented Reality (ΑR) – Περισσότεροι από 1 δισεκατομμύριο χρήστες smartphone θα χρησιμοποιήσουν την τεχνολογία AR τουλάχιστον μια φορά μέσα στο 2018, ενώ τουλάχιστον 300 εκατομμύρια χρήστες θα χρησιμοποιούν την τεχνολογία μια φορά τον μήνα, και τέλος δεκάδες εκατομμύρια σε εβδομαδιαία βάση.

Χρήση ασύρματου διαδικτύου μέσω κινητών τηλεφώνων – Για το 2018, η Deloitte προβλέπει ότι το 20% των κατοίκων της Βόρειας Αμερικής θα έχει πρόσβαση σε όλα τα δεδομένα μέσω διαδικτύου κάνοντας χρήση των δικτύων κινητής τηλεφωνίας, η οποία χάρις στην οργανωμένη δομή της και τα εύχρηστα τεχνικά χαρακτηριστικά της, αυξάνει τη συνδρομητική χωρητικότητα. Ωστόσο, υπάρχουν σημαντικές αποκλίσεις ανά χώρα. Στη Βραζιλία, για παράδειγμα, σχεδόν το ένα τρίτο όλων των σπιτιών θα χρησιμοποιεί μόνο το κινητό για σύνδεση στο διαδίκτυο, ενώ αντίστοιχα μόνο το 10% του πληθυσμού σε ορισμένες ευρωπαϊκές χώρες. Οι διαφορές μεταξύ των γεωγραφικών περιοχών οφείλονται σε μια σειρά τεχνολογικών, οικονομικών και δημογραφικών παραγόντων.

Αύξηση της προστασίας από διαφημίσεις – Ενώ το 75% των Βορειοαμερικανών ασχολείται με τουλάχιστον μία μορφή αποκλεισμού διαφημίσεων, μόνο το 10% αυτού του πληθυσμού ασχολείται με τον αποκλεισμό των διαφημίσεων με τέσσερις ή περισσότερους τρόπους. Οι καταναλωτές, οι οποίοι είναι νέοι, μορφωμένοι, απασχολούνται και έχουν υψηλότερα εισοδήματα, είναι πιο πιθανό να ασχοληθούν ενεργά με τον αποκλεισμό των διαφημίσεων από τις συσκευές πλοήγησής τους στο διαδίκτυο.

Παρακολούθηση τηλεοπτικών προγραμμάτων: Σταθερή μείωση στις ηλικίες 18-24, αλλά όχι αποκλεισμός του μέσου – Η Deloitte προβλέπει ότι η παραδοσιακή προβολή τηλεοπτικών προγραμμάτων στις ηλικίες από 18 έως 24 ετών θα μειωθεί κατά 5-15% το χρόνο στις ΗΠΑ, τον Καναδά και το Ηνωμένο Βασίλειο μέσα στο 2018 και το 2019. Ο ρυθμός είναι παρόμοιος με τα προηγούμενα επτά χρόνια. Οι τεχνολογίες που απομακρύνουν τους νέους ανθρώπους από την παραδοσιακή τηλεόραση, όπως τα smartphones, τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και η «πειρατεία» βίντεο φτάνουν στον κορεσμό.

Αυξάνεται η σύνδεση στο διαδίκτυο κατά την διάρκεια πτήσεων – Ένα δισεκατομμύριο επιβάτες, ή το 25% όλων των επιβατών, αναμένεται να ταξιδεύει με αεροπλάνα που θα παρέχουν δυνατότητα σύνδεσης εντός της πτήσης (IFC) το 2018, σύμφωνα με την Deloitte. Πρόκειται για εκτιμώμενη αύξηση 20% από τα προβλεπόμενα σύνολα του 2017, με αποτέλεσμα τα έσοδα μέσω IFC να φθάσουν το 1 δις δολάρια για το 2018.

Στην 17η χρονιά της, η ετήσια έρευνα της Deloitte παρέχει πληροφορίες για τις κύριες τάσεις των επόμενων 5 χρόνων στους κλάδους της Τεχνολογίας, των Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης και των Τηλεπικοινωνιών παγκοσμίως.

This entry was posted in Misc, Technology. Bookmark the permalink.