DirectX 12: Η επόμενη γενιά του graphics API της Microsoft για παιχνίδια παρουσιάζεται στις 20 Μαρτίου

directx12

Η Microsoft αποκάλυψε επίσημα ότι το επόμενης γενιάς graphics API DirectX 12 θα παρουσιαστεί στις 20 Μαρτίου στο πλαίσιο του GDC 2014 (Game Developers Conference) και όπως βλέπουμε από την πρόσκληση, θα είναι συμβατό με τα προϊόντα των Intel, AMD, Qualcomm και Nvidia.

Η επίσημη περιγραφή στο site του GDC είναι:

“Για σχεδόν 20 χρόνια, οι δημιουργοί παιχνιδιών χρησιμοποιούν την πλατφόρμα DirectX για να φτιάξουν τα εντυπωσιακότερα και γρηγορότερα παιχνίδια στον πλανήτη. Ωστόσο, μας ζητήσατε να κάνουμε περισσότερα. Μας ζητήσατε καλύτερα εργαλεία έτσι ώστε να εκμεταλλευτείτε στο έπακρο την απόδοση του υπολογιστή, του tablet, της κονσόλας και του smartphone. Σας προσκαλούμε να δείτε τι ετοιμάσαμε”

Φήμες λένε ότι το DirectX 12 θα δώσει απευθείας πρόσβαση στο hardware των συσκευών, παρόμοια δηλαδή με το AMD Mandle API. Αναμένουμε με ενδιαφέρον!

[via]

About Chris Elpidis

Σχόλια, κριτική, κοπλιμέντα, αφορισμοί, δωροδοκίες και ό,τι άλλο θέλετε στο @celpidis και στο Google+
This entry was posted in Gaming, Microsoft, Software and tagged . Bookmark the permalink.