Η ΕΕ σκοπεύει να εξοπλίσει όλα τα οχήματα με τεχνολογία που θα περιορίζει την ταχύτητα τους

speed-limits

Νέο δημοσίευμα της εφημερίδας ‘The Telegraph’ αναφέρει ότι η Ευρωπαϊκή Ένωση εξετάζει το ενδεχόμενο να  εξοπλίσει όλα τα οχήματα που κινούνται στους δρόμους της με νέα τεχνολογία η οποία θα περιορίζει την ταχύτητα τους έτσι ώστε να μην ξεπερνούν τα επιτρεπόμενα όρια.

Πώς θα γίνει κάτι τέτοιο; Είτε με τη χρήση καμερών πάνω στο όχημα που θα διαβάζουν τα όρια της σήμανσης και θα δε θα του επιτρέπουν να τα ξεπεράσει είτε μέσω δορυφόρων που θα ενημερώνουν το όχημα μέχρι ποια ταχύτητα μπορεί να κινηθεί. Στη συνέχεια ο οδηγός θα ενημερώνεται ότι πρέπει να κόψει ταχύτητα ή εναλλακτικά το όχημα θα φρενάρει αυτόματα μέχρι να επιστρέψει στο επιτρεπόμενο όριο.

Με αυτόν τον τρόπο θα καταργηθούν οι κλήσεις τις τροχαίας για παραβίαση των ορίων ταχύτητας και φυσικά το πιο σημαντικό τα τροχαία ατυχήματα αναμένεται να μειωθούν κατά 30%.

[via]

This entry was posted in Auto, Featured, Misc. Bookmark the permalink.
  • ManosK

    Δεν βλεπω ορια στη Γερμανια (autobahn)… ενω βλεπω στην Ιταλια (Autostrada) . Βαζω στοιχημα Γερμανος το πρωτοδημοσιευσε… ευγενης πόθοι

  • tasos

    Βουρ ολοι στη Γερμανια…. χε χε χε χε 😉

  • mehas

    να μην κανουν τπτ απο αυτο… να επιτρεψουν μηχανες 1.600cc , 120 αλογα με τελικη 150km/h , αυτο ειναι καλυτερο.. Καλα ρε ειστε σωστοι?

  • Χρηστος

    Τα ατυχηματα θααυξηθουν βασικα. Παραδειγμα, επςρχιακος δρομος καλοκαιρι, μια κουμπινα, δυο σελο και οριο 70, επιτρεπεται η προσπεραση, βγαινω για προσπερασει πιανω τα 90-100 και καπου εκει φρεναρει το αμαξι για να γυρισει στ 70; δολοφονια

  • παναγιωτης

    Καμία αυτοκινητοβιομηχανία δεν θα το δεχτεί αυτό. Οτι αυτοκίνητο και να πάρεις ειτε με 75 ειτε με 180 ίππους θα πρεπει να πηγαινει μέχρι 120χλμ συμφώνα με αυτη τη συσκευή. Οκ ….

  • Οδυσσέας

    Καλά όλα αυτά. Να δω από που θα τα μαζεύουν αν έχουν ανάγκη…

  • Digital Noise

    Το να βάλουν κάμερες στα αμάξια ώστε να διαβάζουν τα όρια μου φαίνεται λίγο χαζο. Θα μπορούσαν να βάλουν αισθητήρες και να υπάρχουν πομποί σε ΚΑΠΟΙΟΥΣ δρόμους που να στέλνουν σήμα στον αισθητήρα.

  • kulos

    os katoikos italias na sou anaferw oti exei orio o autostrada.

  • zenzen70

    Το αυτοκινητο μου ηδη εχει την δυνατοτητα να διαβαζει τα ορια ταχυτητας απο τις πινακιδες με την χρηση καμερας, επισης φρεναρει αυτοματα αναλογα με την αποσταση απο το προπορευομενο οχημα, επομένως δεν το βλεπω δυσκολο να περιοριζει και την ταχυτητα του αναλογα με την σήμανση….. Βεβαια θα πρεπει και τα ορια ταχυτητας να διορθωθουν σε πολλους δρομους.

  • Old_boY

    ” και φυσικά το πιο σημαντικό τα τροχαία ατυχήματα αναμένεται να μειωθούν κατά 30% ”
    Αυτό ποιός το είπε ;;;
    Στο άρθρο της telegraph δεν αναφέρει κάτι τέτοιο.
    Στον τίτλο αναφέρει ότι το μέτρο στοχεύει στη μείωση κατά 1/3 των θανατηφόρων ατυχημάτων.
    Ούτ βέβαιο είναι ουτε “φυσικό”

  • Old_boY

    Και σιγά που δε θα βρεί ο Ελληνάρας ο μηχανικός τον τρόπο να το αφαιρέσει από το αυτοκίνητο…

  • Mitsos

    και εσύ insignia έχεις;

  • Spiros Pap

    1/3 ~ 0.30. Άρα ναι, το αναφέρει το άρθρο.

  • Petros_Kon

    Φυσικά και δεν είναι έτσι … Θα ήταν έτσι αν όλα τα τροχαία ήταν και θανατηφόρα … Ευτυχώς δεν είναι όλα θανατηφόρα …

  • Old_boY

    ” safety measures which aim to cut deaths from road accidents by a
    third ”

    Αυτό αναφέρει το αρχικό άρθρο.

    Το μεταφρασμένο ελληνικο κείμενο ειναι σαν να μας λέει ότι είναι φυσικό και επόμενο να μειωθούν τα ατυχήματα κατα 30%

    Βλέπεις τη διαφορά ;

    Υπάρχουν έρευνες που δείχνουν ότι το όριο ταχύτητας και η πιθανή μείωση του δεν έχει καμία επίπτωση στον αριθμό των ατυχημάτων. Από την άλλη κανείς δεν ασχολείται με την οδηγική παιδεία. Οι Σουηδοί που είναι από τους καλύτερους οδηγούς στον κόσμο έχουν το 1/8 από τους δικούς μας ετήσιους θανάτους με παρόμοιο πλυθησμό. Αλλά για να πάρεις δίπλωμα πρέπει πραγματικά να ξέρεις να οδηγείς…

  • Spiros Pap

    ααα οκ, εγω δεν καταλαβα καλα. Νομιζα οτι ειχες δυο ενστασεις, μια ως προς το οτι το ποσοστιαιο νουμερο δε μεταφερθηκε σωστα και μια για τη χρηση της λεξης “φυσικα”. Συμφωνω απολυτα παντως με αυτα που λες.

  • ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ

    Το ίδιο με τους λαθρομετανάστες δεν μπορεί να γίνει;

  • Sthnkorfh Kanela

    ..λαθραιος ειναι ο <>χωρις ανθρωπια-ανθρωπισμο.Λαθραια σφαιτεριζεται την ανθρωπινη μορφη και προσπηειται τον ανθρωπο!

  • Georgios Pavlides

    Μπορει να ακουγεται καπως ασχημο αλλα ξερετε ποσες ζωες θα εσωζε μονο στην Ελλαδα αυτο το μετρο?

  • bcool4ever

    και οτε ποιος ο λογος να κατασκευαζεις οχηματα που πιανουν πανω απο 140?? η ταχυτητα σε συγκεκριμενες στιγμες σου γλυτωνει την ζωη. Οδηγητικη παιδεια θελουμε οχι “sensors”.

  • ATVAN

    ας υποχρεώσουν τις βιομηχανίες να βάλουν ”κόφτη”,,, όπως με τις στροφές να μπαίνει και στο ταχύμετρο,,, να δείς για πότε θα μείνουν άνεργοι όλοι αυτοί οι φοροεισπράχτες φωστήρες… αλλά όχι , θα ρίξουν το μπαλάκι στους οδηγούς για να παίρνουν και κανά φράγκο από πρόστιμα… και πρίν τελειώσω , να σας θυμίσω ότι υπάρχουν οδηγοί – ”δολοφόνοι” που δεν έχουν ξεπεράσει τα 100χλμ/ώρα ΠΟΤΕ ΣΤΗΝ ΖΩΗ ΤΟΥΣ… είναι όμως μηχανές θανάτου…

  • dimitrissss

    Δεν βλέπεις όριο στη Γερμανία γιατί στους δρόμους ταχείας κυκλοφορίας απλά δεν υπάρχει. Για αυτό οι γερμανικές αυτοκινητοβιομηχανίες έχουν εδώ και χρόνια κάνει μια ανεπίσημη συμφωνία να έχουν κόφτες στα 250.

  • Μελλοθάνατος

    Ναι ξέρουμε, θα έσωζε από ΚΑΜΙΑ μέχρι που θα έπαιρνε και μερικούς στο λαιμό του οι οποίοι θα προσπαθούσαν να κάνουν ελιγμό και δε θα μπορούσαν.

    Στους δρόμους σαπούνια με τα πρόβατα στις εθνικές οδούς που δεν έχουν καν 2 λωρίδες και διαχωρισμένα ρεύματα και τα 100,110,130 είναι υπέραρκετά για να εξακολουθήσουν να σκοτώνουν κόσμο.

  • Georgios Pavlides

    Εχεις ενα δικιο φιλε μου, καποιες φορες μπορει και η ταχυτητα να σε σωσει. Ειληκρινα δεν ξερω απλα λυπαμαι για τα 2000 θυματα καθε χρονο, κι αν περιμενουμε να αλλαξει η παιδεια του Ελληνα οδηγου ζητω που καηκαμε! Ισως η λυση θα ειναι να βαλουμε περισσοτερες καμερες ταχυτητας στους δρομους.

  • ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ

    Λαθραίος είναι αυτός ο “άνθρωπος” που παράνομα μπαίνει στη χώρα μου και απο κει και πέρα γκετοποιεί μαζί με άλλους όμοιους του ΕΛΛΗΝΙΚΕΣ γειτονιές,κλέβει δουλειές απο ΕΛΛΗΝΕΣ και περιθάλπτεται δωρεάν στα ΕΛΛΗΝΙΚΑ νοσοκομεία

  • Spyros

    Τα θύματα που λες δε προέρχονται από υπερβολική ταχύτητα. Γενικά, η ταχύτητα είναι από τα μικρότερα προβλήματα στους δρόμους μας.

  • Georgios Pavlides

    Το αντιθετο φιλε μου! Εχω ταξιδεψει σε αρκετες χωρες, εχω δει πολυ χειροτερους οδηγους απο τους Ελληνες με μια διαφορα ομως: ΚΑΝΕΙΣ δεν ετρεχε οσο ο Ελληνας οδηγος και μαλιστα σε δρομους και σε ασφαλτο κακης ποιοτητας. Για τα ατυχηματα φταιει στο μεγαλυτερο βαθμο η ταχυτητα γιατι απλα χωρις αυτην εχεις το χρονο να αντιδρασεις. Οι δρομοι ερχονται μετα.

  • Marcus

    Πρώτα μαθαίνουμε ορθογραφία, μετά σύνταξη και στο τέλος γράφουμε κάτι και καλά βαθυστόχαστο. Αλλιώς γινόμαστε ρεζίλι του ΚΕΡΑΤΑ, καλή ώρα σαν και σένα

  • Pingback: To μυστικό σχέδιο της EE για την απομακρυσμένη απενεργοποίηση οχημάτων()