Το LIKE button του Facebook αλλάζει σχεδίαση για 1η φορά στην ιστορία

Από το 2010, όταν και πρωτοεμφανίστηκε, το κουμπί LIKE του Facebook παρέμεινε σχεδόν απαράλλαχτο. Μετά από 3 χρόνια, ήρθε ο καιρός για ένα redesign. Ιδού λοιπόν το νέο κουμπί LIKE του Facebook, το οποίο θα βλέπετε από εδώ και πέρα στα website που επισκέπτεστε:

Facebook-new-like-button

facebook_like

Η νέα εμφάνιση του “Like” διαθέτει ένα πιο “ζωντανό” μπλε χρώμα ενώ αίσθηση προκαλεί η απουσία του εικονιδίου “Thumbs Up” (τη θέση του παίρνει το “f” του Facebook).

Σύμφωνα με την εταιρεία, το κουμπί LIKE μαζί με το κουμπί Share εμφανίζονται περίπου 22 δισεκατομμύρια φορές την ημέρα (!), σε περισσότερα από 7,5 εκατομμύρια websites (!!).

Τα νέα σχέδια έχουν ήδη αρχίσει να κάνουν την εμφάνιση τους (η ανανέωση του γραφιστικού γίνεται αυτόματα), οπότε αν επισκεφτείτε το αγαπημένο σας website και δεν τα βλέπετε, απλώς κάνετε λίγη υπομονή…

About Vasilis Ananiadis

Ο ζωντανός θρύλος της Ελληνικής blogόσφαιρας, ο αβυσσαλέος master του SEO, o πρίγκηπας των Social Media, ο τυφώνας των Web Startups, ο οργασμός της ιντερνετικής επιτυχίας. Τώρα και στο twitter: @vananiadis
This entry was posted in Facebook, Uncategorized. Bookmark the permalink.