Η Facebook αλλάζει στρατηγική για να καταπολεμήσει τη διασπορά ψευδών-παραπλανητικών ειδήσεων

Η μάστιγα της διάδοσης ψευδών - παραπλανητικών ειδήσεων δεν είναι καθόλου εύκολο να καταπολεμηθεί και η καλύτερη απόδειξη για τον παραπάνω ισχυρισμό είναι το γεγονός ότι η Facebook αποφάσισε να αλλάξει την στρατηγική της, μόλις μερικούς μήνες αφότου έδωσε στους χρήστες τη δυνατότητα να επισημάνουν μια είδηση ως ψευδή.

Σύμφωνα με την εταιρεία, η μέθοδος της "αμφισβήτησης" μιας είδησης απαιτούσε πολλά βήματα από τους χρήστες για να καταλάβουν για ποιον λόγο επισημάνθηκε ως ψευδής/παραπλανητική, ενώ σε ορισμένες περιπτώσεις το "μαύρισμα" είχε ακριβώς τα αντίθετα αποτελέσματα αφού πολλοί χρήστες λατρεύουν τη συνωμοσιολογία.

Η Facebook αποφάσισε, λοιπόν, μετά από εκτεταμένες έρευνες, ότι ο καλύτερος τρόπος θα είναι να εμφανίζονται στον χρήστη περισσότερα σχετικά άρθρα από έγκυρες και έγκριτες πηγές, για να εμβαθύνει στο εκάστοτε ζήτημα περισσότερο και να καταλάβει αν πρόκειται για αλήθεια ή ψέμα. Επιπλέον, θα στέλνει ειδοποίηση στον χρήστη ότι το άρθρο το οποίο μοιράστηκε είναι παραπλανητικό.

Ο χρόνος θα δείξει αν με αυτόν τον τρόπο θα καταπολεμηθεί πραγματικά η διασπορά παραπλανητικών ειδήσεων και η διαμόρφωση της κοινής γνώμης από μπούρδες. Η ιστορία των κοινωνικών δικτύων, πάντως, έχει δείξει ότι η πλειοψηφία των χρηστών διαβάζει και πιστεύει ό,τι του σερβίρουν χωρίς να το ψάξει περισσότερο...

[Facebook]

Loading