Facebook: Νέο εικονίδιο για την επισήμανση των στοχευμένων διαφημίσεων

Μετά από πολλούς μήνες παραπόνων από διαφημιστικές εταιρείες και απλούς χρήστες, το δημοφιλέστερο κοινωνικό δίκτυο στον κόσμο πολύ σύντομα θα αναγκαστεί να υιοθετήσει το εικονίδιο που βλέπετε παρακάτω (‘AdChoices’ logo) προκειμένου να γνωστοποιεί στους χρήστες του ότι αυτό που βλέπουν αποτελεί στοχευμένη διαφήμιση.

Για όσους δε γνωρίζουν, στοχευμένες διαφημίσεις είναι αυτές που βασίζονται στο ιστορικό των αναζητήσεων, τη διεύθυνση IP, τον ταχυδρομικό κώδικα και άλλες προσωπικές πληροφορίες του χρήστη. Κάθε φορά που περνάς το ποντίκι σου πάνω από μια διαφήμιση του Facebook, θα εμφανίζεται ένα μικρό γκρι ‘Χ’ στην πάνω δεξιά γωνία της. Σε περίπτωση που πρόκειται για στοχευμένη διαφήμιση, σημαδεύοντας το X θα εμφανίζεται το μπλε τριγωνάκι της φωτογραφίας.

Είναι σαφές ότι δεν είναι και η πιο εμφανής ένδειξη για την ενημέρωση των χρηστών, είναι όμως ένα πρώτο βήμα προς τη σωστή κατεύθυνση…

[via Venturebeat]

This entry was posted in Facebook, Internet, Social networks. Bookmark the permalink.