Πρώην Googler: “Η Google άφησε την καινοτομία και έγινε τέρας διαφήμισης”

Google Minus

Μπορεί η Google να φημίζεται για τα εκπληκτικά γραφεία και τις εξαιρετικές συνθήκες εργασίας, παρόλα αυτά, ο James Whittaker (πρώην προγραμματιστής της εταιρίας) εξηγεί μέσα από ένα πολύ ενδιαφέρον post στο MSDN Blog (της Microsoft…), ότι αποχώρησε επειδή η Google δεν είναι η εταιρία που ήταν κάποτε, ιδιαίτερα μετά την ανάληψη καθηκόντων CEO από τον Larry Page πριν από ένα περίπου χρόνο.

Όπως χαρακτηριστικά αναφέρει ο Whittaker, η Google μετατράπηκε από μια εταιρία που έριχνε βάρος στη δημιουργικότητα και τις καινοτόμες ιδέες ικανών ανθρώπων, σε μια διαφημιστική εταιρία με μπαγιάτικες αντιλήψεις, αφήνοντας αιχμές για τον Larry Page:

“Η Google με την οποία είχα παθιαστεί ήταν μια τεχνολογική εταιρία που ενθάρρυνε τους υπαλλήλους της να καινοτομήσουν με διάφορους τρόπους (bonus, βραβεία κλπ.). Η Google που άφησα είναι μια διαφημιστική εταιρία με καθαρά επιχειρηματικό πλάνο……Υπό την καθοδήγηση του Eric Schmidt, οι διαφημίσεις ήταν πάντοτε σε δεύτερη μοίρα και η Google λειτουργούσε σαν ένα εργοστάσιο καινοτομίας….”

Στη συνέχεια, αναφέρεται με σκληρά λόγια στην προσπάθεια της Google να ανταγωνιστεί το Facebook, αφήνοντας να εννοηθεί ότι Google+ είναι μία από τις πιο σημαντικές αποτυχίες της εταιρίας:

“Υπάρχει ένας πολύ σημαντικός τομέας όπου η μηχανή καινοτομίας της Google παραπαίει: ο ανταγωνισμός του Facebook. Θέλουν τα πάντα να είναι social. Η αναζήτηση, το Android OS, το YouTube και οτιδήποτε νέο θα έπρεπε να είναι social. Οποιαδήποτε καινοτόμα ιδέα δεν έχει στο επίκεντρο το Google+, απορρίπτεται”

Αξίζει να διαβάσετε όλη την άποψη του James Whittaker, αλλά πρέπει να σημειωθεί ότι εργάζεται πλέον για τη Microsoft. Επομένως, ο καθένας μπορεί να βγάλει τα δικά του συμπεράσματα και να συμφωνήσει ή να διαφωνήσει με τις θέσεις του.

[MSDN Blog]

About Chris Elpidis

Σχόλια, κριτική, κοπλιμέντα, αφορισμοί, δωροδοκίες και ό,τι άλλο θέλετε στο @celpidis και στο Google+
This entry was posted in Featured, Google. Bookmark the permalink.

Comments are closed.