Βλάβη στη σύνδεση του Internet; Ο πάροχος θα πρέπει να καταβάλει αποζημίωση!

Ομοσπονδιακό δικαστήριο στην πόλη Karlsruhe της Γερμανίας αποφάνθηκε ότι το Internet αποτελεί σήμερα ζωτικής σημασίας μέρος της ζωής μας, γι’αυτό και οι χρήστες θα μπορούν στο εξής να αιτούν αποζημίωση από τους παρόχους για τυχόν βλάβες ή διακοπές στη σύνδεσή τους:

“To Internet παίζει σήμερα πολύ σημαντικό ρόλο στην καθημερινότητα των ανθρώπων και επηρεάζει την ιδιωτική τους ζωή με πολλούς και διάφορους τρόπους. Επομένως, η απώλεια του Internet για ένα χρήστη μπορεί να συγκριθεί με την έλλειψη της δυνατότητας χρήσης του αυτοκινήτου του.”

Η απόφαση έρχεται ύστερα από την εκδίκαση της υπόθεσης ενός άντρα ο οποίος ζήτησε αποζημίωση για βλάβη που αντιμετώπισε στη DSL σύνδεσή του (τηλέφωνο, φαξ και Internet) από το Δεκέμβριο του 2008 μέχρι και τον Ιανουάριο του επόμενου έτους. Ο ίδιος είχε λάβει αποζημίωση για τις κλήσεις που αναγκάστηκε να κάνει από το κινητό του τηλέφωνο λόγω της μη ύπαρξης σταθερού, όμως θεώρησε ότι και το Internet ήταν εξίσου σημαντικό.

Εσείς συμφωνείτε με την απόφαση του δικαστηρίου ή θεωρείτε πως είναι υπερβολική;

[via Reuters]

This entry was posted in Featured, Internet, Misc. Bookmark the permalink.
  • kostas

    simfwnoume gt an kaneis doulia kai sou kopsoun to internet simenei me tin mia katastrofi…

  • Stelios

    Πριν λίγες ημέρες αντιμετώπισα παρόμοιο πρόβλημα. Στην περιοχή που κατοικώ
    (Θρακομακεδονες/Αττική) από τις 29/12/2012 έως τις 08/01/2013 είχαν κοπεί οι τηλεφωνικές γραμμές, και κατά προέκταση το internet καθώς και το OTE TV στο οποίο είμαι συνδρομητής. Το αποτέλεσμα ήταν όλες οι τηλεφωνικές συνομιλίες και ευχές των εορτών για δυο οικογένειες να γίνουν από κινητό και μάλιστα με ελάχιστο σήμα και εκτός σπιτιού… Και ρωτώ λοιπόν γιατί να πληρώσω για το συγκεκριμένο διάστημα πάγια και λοιπές χρεώσεις του ΟΤΕ & ΟΤΕ TV όπως και την διαφορά στήν Cosmote?

  • alex

    Αν γίνει αυτό στην Ελλάδα φαντάσου τι πάγια θα πληρώνουμε μετά…

  • polinerios

    ειμαι απο βολο και ειχα μεινει 35 μερες χωρις τηλεφωνο και ιντερνετ στις κλησεις που εκανα στην hol μου λεγανε οτι εχουμε στειλει το αιτημα για αποκατασταση της βλαβης στον οτε και οτι ο οτε υποχρεουτε σε 5 εργασιμες να αποστειλει απαντηση για το υψος της βλαβης και ποτε θα αποκατασταθει η βλαβη ..35 μερες πληρωνα τα τηλεφωνα απο την τσεπη…. μου απαραδεκτη σταση της ΗΟL …οταν αποκατασταθηκε η βλαβη δεν μου ζητησαν ενα συγνωμη και δεν μου κανανε καμια προσφορα για το ανεπαναληπτο σπασιμο νευρων που μου κανανε..αποτελεσμα πηγα σε αλλον παροχο

  • thomas

    apoxrewsi megale! aplo einai..katastima oteshop i germanos simplirwneis mia aitisi apoxrewsis gia tis meres 29/12/2012 έως τις 08/01/2013 kai sta aferoun ston epomeno logariasmo..

  • ετσι πρέπει.
    Ενω το τηλέφωνο δεν κόβεται ποτέ, στο ιντερνετ έχει διακοπές πολύ συχνά. Ας το διορθώσουν επιτέλους. Αλλά επειδή το κάνουν όλοι οι πάροχοι δε τους ενδιαφέρει.

  • CHRIS

    ΕΠΕΙΔΗ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΤΕΤΟΙΑ ΔΙΚΑΣΤΙΚΗ ΑΠΟΦΑΣΗ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΟΙ ΠΑΡΟΧΟΙ ΚΑΝΟΥΝ ΟΤΙ ΤΟΥΣ ΚΑΤΕΒΕΙ
    ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΘΑ ΤΗΝ ΗΘΕΛΑ ΩΣ ΜΕΣΟ ΠΙΕΣΗΣ
    ΓΙΑ ΚΑΛΥΤΕΡΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ
    ΓΙΑΤΙ ΤΩΡΑ ΤΟΥ ΣΠΑΙΡΝΕΙΣ ΤΗΛΕΦΩΝΟ
    ΚΑΙ ΔΕΝ ΙΔΡΩΝΕΙ ΤΟ ΑΥΤΙ ΤΟΥΣ