Η Google επιλέγει την Apifon ως συνεργάτη της στις υπηρεσίες RCS business messaging, τον διάδοχο των SMS/MMS


Μια εβδομάδα μετά την συμμετοχή της στο παγκόσμιο συνέδριο MWC 2018 στην Βαρκελώνη, η Apifon ανακοινώνει την νέα της συνεργασία με την Google στο πλαίσιο του Early Access Program για RCS Business Messaging.

Ο τρόπος που μέχρι σήμερα λαμβάναμε και στέλναμε γραπτά μηνύματα στο κινητό μας πρόκειται να αναβαθμιστεί ριζικά και μάλιστα πολύ σύντομα. Μαζί με αυτόν, θα αλλάξει και ο τρόπος με τον οποίο οι επιχειρήσεις επικοινωνούν με τους πελάτες τους μέσω mobile messaging. Η αλλαγή αυτή έρχεται χάρις σε μια νέα τεχνολογία που ονομάζεται RCS (Rich Communication Services), η οποία δημιουργήθηκε για να αντικαταστήσει το SMS.

Το RCS αποτελεί διεθνές πρότυπο που προωθείται από την Google και τα μεγαλύτερα δίκτυα κινητής τηλεφωνίας. Τα χαρακτηριστικά που φέρει είναι παρόμοια με αυτά των δημοφιλέστερων εφαρμογών συνομιλίας όπως Facebook Messenger και WhatsApp, με μόνη διαφορά ότι γίνεται χρήση της προεγκαταστημένης εφαρμογής μηνυμάτων του τηλεφώνου. Συνεπώς, επιτρέπει στις επιχειρήσεις να επικοινωνούν με τους πελάτες τους με τρόπο πολύ πιο πλούσιο σε περιεχόμενο αλλά και πραγματικά διαδραστικό.

Ο CEO της Apifon, Κωνσταντίνος Στρουμπάκης, σημειώνει:

"Στην Apifon είμαστε ιδιαίτερα χαρούμενοι για την νέα μας συνεργασία με τη Google. Μέσα από το RCS business messaging θα παρέχουμε σε επιχειρήσεις της Ελληνικής και της Ευρωπαϊκής αγοράς την δυνατότητα να προσφέρουν στους πελάτες τους μια αναβαθμισμένη εμπειρία επικοινωνίας, την οποία εδώ και καιρό αναζητούσαν τόσο οι καταναλωτές όσο και οι επιχειρήσεις."

Η προετοιμασία για τη συνεργασία μεταξύ Apifon και Google ξεκίνησε στο τέλος του 2017 και η διασύνδεση μεταξύ των συστημάτων των δυο εταιρειών έχει σήμερα ολοκληρωθεί, ώστε να είναι εφικτή η αποστολή των πρώτων RCS business messaging εκστρατειών.

Σχετικά με το RCS

Το RCS (Rich Communication Services) είναι η νέα τεχνολογία που αντικαθιστά το SMS και περιλαμβάνει δυνατότητες όπως πλούσιο περιεχόμενο (εικόνες, video, ήχος), διαδραστικές λειτουργίες (προτεινόμενες απαντήσεις, καρουζέλ, κλήσεις, χάρτες, μεταφορά αρχείων) και δυνατότητες όπως άμεσες αγορές, κρατήσεις και πληρωμές. Όλα αυτά θα είναι ενσωματωμένα στο οικείο περιβάλλον της εφαρμογής SMS που προσφέρει κάθε smartphone, επιτρέποντας στις επιχειρήσεις να αλληλοεπιδρούν με τους καταναλωτές τους και να τους κατευθύνουν εύκολα σε συναλλαγές χωρίς να απαιτείται να εγκαταστήσουν κάποια ειδική εφαρμογή.

Αναλυτικότερα:

  • Η επιχείρηση μπορεί να αποστέλλει μηνύματα με την επωνυμία και το λογότυπό της, προσφέροντας αναγνωρισιμότητα και εμπιστοσύνη στον παραλήπτη.
  • Η χρήση πλούσιου περιεχομένου και η διαδραστικότητα καθιστούν την επικοινωνία πιο φιλική προς τον παραλήπτη βελτιώνοντας δραματικά την εμπειρία.
  • Η επιχείρηση μπορεί να ενημερώνεται για την κατάσταση του μηνύματος (παραδόθηκε, διαβάστηκε, ο χρήστης πληκτρολογεί) σε πραγματικό χρόνο και να λαμβάνει λεπτομερείς αναφορές σχετικά με τη αποτελεσματικότητα της καμπάνιας.
  • Η δυνατότητα χρήσης τυποποιημένων απαντήσεων και πληθώρας ενεργειών για την ολοκλήρωση συναλλαγών ξεκλειδώνει νέες δυνατότητες αλληλεπίδρασης με τον πελάτη της επιχείρησης.
Loading