Μηνύσεις κατά της Google για την πολιτική επιστροφών του Play Store

Ένα χρόνο πριν η Google κατέβασε το χρονικό περιθώριο για την “επιστροφή” μιας εφαρμογής από το Android Market από τις 24 ώρες στα 15 λεπτά, ισχυριζόμενη ότι οι περισσότερες επιστροφές προκύπτουν στο διάστημα αυτό.

Ωστόσο, διαφορετική άποψη δείχνουν να έχουν οι Dodd J. Harris και Stephen Sabatino που αποφάσισαν να μηνύσουν τη Google για “αθέτηση της έμμεσης εγγύησης εμπορευσιμότητας και παραβίαση του επαγγελματικού κώδικα για αθέμιτες και δόλιες εμπορικές πρακτικές.” Με απλά λόγια, υποστηρίζουν ότι τα 15΄ που παρέχει η Google δεν είναι αρκετά για να διαπιστώσει κανείς ότι μια εφαρμογή δε λειτουργεί κανονικά.

Επιπλέον, κατηγορούν τη Google ότι παραπλανά τους χρήστες Android οι οποίοι διαβάζοντας τις περιγραφές των εφαρμογών του Google Play Store θεωρούν ότι είναι συμβατές με τις συσκευές τους. Όπως αναφέρουν, τόσο η Apple όσο και η Amazon περνούν από έλεγχο όλες τις εφαρμογές κάτι το οποίο αμελεί να κάνει η Google, παρά το γεγονός ότι λαμβάνει προμήθεια 30% για καθεμιά από αυτές.

Μόλις ο χρήστης αντιληφθεί ότι η εφαρμογή δεν είναι συμβατή με το smartphone του ή δε λειτουργεί κανονικά, το χρονικό περιθώριο των 15 λεπτών έχει λήξει και δε μπορεί πλέον να λάβει τα χρήματα του πίσω.

Οι δύο άντρες αναζητούν αυτή τη στιγμή χρήστες Android που αγόρασαν στο παρελθόν προβληματικές ή μη συμβατές εφαρμογές.

[πηγή androidauthority]

This entry was posted in Android, Google and tagged . Bookmark the permalink.