Google Think Insights: Όλα όσα πρέπει να γνωρίζει ένας διαφημιστής

Όπως γνωρίζουμε η βασική πηγή εσόδων της Google είναι οι διαφημίσεις μέσα από τη δημοφιλή μηχανή αναζήτησης της. Έπειτα από τρεις μήνες σκληρής δουλειάς της εταιρείας, αυτή τη στιγμή λειτουργεί ένας ολοκαίνουριος διαδικτυακός τόπος με την ονομασία Think Insights που βασικό στόχο έχει να ενημερώνει τους web marketers για όλες τις νέες τάσεις της αγοράς.

Η βασική ιδέα της ιστοσελίδας Think Insights είναι να παρέχει στους διαφημιστές πρόσβαση σε στατιστικά στοιχεία, case studies, infographics και video που θα τους βοηθήσουν να κατανοήσουν άμεσα που θα πρέπει να στοχεύσουν με ποιό τρόπο.

Η πιο χρήσιμη λειτουργία μακράν ακούει στο όνομα “Insight Finder” (όπως μπορείτε να δείτε στην παραπάνω εικόνα) και φροντίζει να ενημερώνει τους χρήστες σε πραγματικό χρόνο σχετικά με τις πιο συχνές αναζητήσεις καθώς και το τι παρακολουθείται ή συζητιέται κάθε στιγμή στο Διαδίκτυο. Τέλος, για τους πιο οπτικούς τύπους, η νέα ιστοσελίδα φροντίζει να παρουσιάζει τις πληροφορίες και διαγραμματικά.

Το Think Insights κάνει χρήση HTML5 εξασφαλίζοντας ένα όμορφο και παράλληλα εύχρηστο περιβάλλον. Σε περίπτωση που θέλετε να δοκιμάσετε τη νέα ιστοσελίδα της Google μπορείτε να το κάνετε από εδώ.

This entry was posted in Google, Internet. Bookmark the permalink.

Comments are closed.