Πως να προκαλέσεις τη Google να εξαγοράσει την εταιρία σου

Ένας πραγματικός ειδήμονας στα θέματα των εξαγορών είναι ο αντιπρόεδρος της Google, David Lawee. Πέρα από το γεγονός ότι στο ενεργητικό του βρίσκονται μερικές από τις μεγαλύτερες εξαγορές της εταιρείας, πριν εργαστεί στη Google ο Lawee ξεκίνησε και στη συνέχεια πούλησε τέσσερις επιτυχημένες επιχειρήσεις.

Η πρώτη συμβουλή που δίνει, λοιπόν, στους νέους επιχειρηματίες είναι να προσπαθούν πάντα να μεγαλουργήσουν:

“Όταν το όραμα σου είναι μεγάλο, είναι ευκολότερο να λάβεις τη χρηματοδότηση που χρειάζεσαι, τους κορυφαίους εργαζομένους και τελικά την προσφορά εξαγοράς που ονειρεύεσαι.”

Η Google συγκεκριμένα αποφεύγει να εντάσσει στο δυναμικό της μεγάλα ταλέντα αλλά προτιμά εταιρείες με μεγάλο όραμα. Χαρακτηριστικά παραδείγματα είναι τα Android και YouTube, δύο από τις μεγαλύτερες εξαγορές της Google:

“Επρόκειτο για δύο σπουδαίες επιχειρήσεις με τεράστιο όραμα για το τι ήθελαν να πετύχουν και το πέτυχαν με τη Google.”

Σχετικά με την εξαγορά ύψους $1 δισ. του Instagram από τη Facebook, o Lawee σχολιάζει:

“Στο παρελθόν έχω εργαστεί με το CEO της  Instagram Kevin Systom. Πολλοί χαρακτηρίζουν την εξαγορά ανάλογη με αυτήν του YouTube, ενώ ουσιαστικά το όραμα της Facebook ήταν πολύ διαφορετικό από το δικό μας. Όταν προχωράς σε μια εξαγορά εταιρείας, είτε πιστεύεις στους ιδρυτές της είτε όχι. Αν πιστεύεις σε αυτούς, τους παραχωρείς τα πάντα.”

Κλείνοντας, ο αντιπρόεδρος της Google αποκαλύπτει ότι όλες οι εξαγορές της εταιρείας δεν είχαν την αναμενόμενη εξέλιξη, με το 1/3 περίπου από αυτές να αποδεικνύονται τελικά αποτυχημένες.

[πηγή venturebeat]

Μείνετε συντονισμένοι με τα τελευταία νέα του TechGear μέσω του RSS feed.
This entry was posted in Google, Misc. Bookmark the permalink.

Comments are closed.