Απαγόρευση προσφοράς αισθητικής επέμβασης της Groupon

Groupon Cosmetic Ad

Μία απόφαση του οργανισμού ASA (Advertising Standards Authority) αναμένεται ότι θα αποτελέσει ορόσημο για τις online εταιρίες παροχής εκπτωτικών κουπονιών, καθώς απαγόρευσε στη Groupon να προσφέρει έκπτωση για πλαστικές/αισθητικές επεμβάσεις.

Η ιστορία έχει ως εξής, η Groupon απέστειλε ενημερωτικό email στους πελάτες της, στο οποίο περιλαμβανόταν προσφορά για αισθητικές επεμβάσεις (π.χ. αυξητική στήθους) με έκπτωση μεγαλύτερη του 50%, σε κλινική του Manchester, αρκεί ο πελάτης να έκλεινε τη συμφωνία πριν τα μεσάνυχτα της ημέρας αποστολής.

Φυσικά, υπήρχαν όροι σχετικά με την ηλικία και προυπόθεση για συμβουλευτική συνέντευξη πριν την επέμβαση, ωστόσο, οι διαμαρτυρίες που έγιναν στον οργανισμό ASA έπιασαν τόπο και ακυρώθηκε η προσφορά με την αιτιολογία ότι “ενθαρρύνει τους αποδέκτες να πάρουν βιαστική απόφαση που μπορεί να αλλάξει τη ζωή τους”.

Η Groupon απάντησε ότι η προσφορά ήταν διαθέσιμη μόνο για 24 ώρες και σε συνεννόηση με την κλινική, με τους αγοραστές να έχουν τη δυνατότητα ακύρωσης της αγοράς. Για του λόγου το αληθές, 48 από τους 186 πελάτες έχουν ήδη ακυρώσει τα κουπόνια τους και πήραν πίσω τα χρήματα τους.

Από την άλλη μεριά, η ASA τονίζει ότι ο κώδικας δεοντολογίας προώθησης και η ηθική του BAAPS (British Association for Aesthetic Plastic Surgeons) είναι ενάντια σε διαφημίσεις που προσφέρουν εκπτώσεις με καταληκτική ημερομηνία, και γι΄αυτό το λόγο απαγόρευσε την εν λόγω προσφορά.

Το ζήτημα συνεχίζει να διερευνάται τόσο από τη Groupon, όσο και από τους οργανισμούς ελέγχου, και σίγουρα θα μας απασχολήσει στο μέλλον το ηθικό μέρος τέτοιων προσφορών. Εσείς τι λέτε;

[πηγή Guardian]

About Chris Elpidis

Σχόλια, κριτική, κοπλιμέντα, αφορισμοί, δωροδοκίες και ό,τι άλλο θέλετε στο @celpidis και στο Google+
This entry was posted in Misc and tagged . Bookmark the permalink.

Comments are closed.