HMD Global και Zeiss συνεργάζονται για τις κάμερες των μελλοντικών Nokia smartphones! [Update]

Μετά τις χθεσινές ανακοινώσεις για συνεργασία μεταξύ Nokia και Xiaomi — η οποία περιλαμβάνει ανταλλαγή πατεντών, τεχνογνωσίας και τους επεξεργαστές Surge S1 για τα μελλοντικά smartphones –, έρχεται σήμερα η ανακοίνωση για ακόμα μία πολύ σημαντική συνεργασία από πλευράς HMD Global. Συγκεκριμένα, η εταιρεία που έχει την άδεια κυκλοφορίας συσκευών με το brand της Nokia επιβεβαίωσε την συμφωνία με την Zeiss για την παροχή φακών, αισθητήρων και λογισμικού για τις κάμερες των μελλοντικών Nokia smartphones.

Υπενθυμίζουμε ότι Nokia και Zeiss έχουν συνεργαστεί στενά στο παρελθόν από το 2004 και τη σειρά Nokia N μέχρι πιο πρόσφατα στα Lumia smartphones με αποκορύφωμα το Nokia Lumia 1020 και την κάμερα 41MP PureView. Σε ό,τι αφορά τη νέα συνεργασία τους, οι δύο πλευρές δεν έδωσαν κάποιο συγκεκριμένο χρονοδιάγραμμα, επομένως, δεν μπορούμε να γνωρίζουμε για την ώρα αν θα δούμε κάμερα Zeiss στα επερχόμενα Nokia smartphones.

Update: Σας παραθέτουμε και το επίσημο Δελτίο Τύπου μαζί με ενδιαφέρουσες Ερωτήσεις/Απαντήσεις.

Η HMD Global, η κατασκευάστρια εταιρεία των Nokia κινητών και η ZEISS ανακοίνωσαν σήμερα την από κοινού υπογραφή αποκλειστικής συνεργασίας, η οποία στοχεύει στη θέσπιση νέων προτύπων εικόνας στη βιομηχανία των smartphones. Αυτή η μακροπρόθεσμη συμφωνία βασίζεται στην τεχνογνωσία και στην κοινή πορεία που διαθέτουν τόσο η Nokia όσο και η ZEISS.

Με κοινή φιλοδοξία να αναβαθμίσουν την ποιότητα της συνολικής εμπειρίας της εικόνας στα smartphones, καλύπτουν ολόκληρο το φάσμα υλοποίησης, από το λογισμικό και τις παρεχόμενες υπηρεσίες, μέχρι την ποιότητα της οθόνης και τον οπτικό σχεδιασμό. Από τη συνεργασία διαφαίνεται ότι η ZEISS και η HMD Global θα αναπτύξουν κοινά πρότυπα δυνατοτήτων στην εικόνα και θα επαναφέρουν τη μάρκα ZEISS στα Nokia smartphones. Η δέσμευση του συνεχώς να βελτιώνει την εμπειρία εικόνας του καταναλωτή, αντικατοπτρίζει τις κοινές αξίες μεταξύ των δύο εταιριών – μια ενιαία δέσμευση στην ποιότητα, την αληθινή δεξιοτεχνία και την επιθυμία να βελτιωθεί η real-life εμπειρία.

Οι επαφές μεταξύ της ZEISS και της Nokia ξεκίνησε πριν από μια δεκαετία και βασίζεται πάντα σε ένα κοινό πάθος για καινοτομία και την προσφορά της καλύτερης δυνατής εμπειρίας για τον καταναλωτή. Η προηγούμενη συνεργασία συνέβαλλε στη διάμορφωση τεχνολογικών καινοτομιών από τη ZEISS και τη Nokia, όπως το πρώτο κινητό τηλέφωνο με πολλαπλά megapixels παγκοσμίως και πολλές άλλες πρωτοποριακές συσκευές, από τα Nokia Nseries έως εκείνες που διαθέτουν τεχνολογίες Nokia PureView. Αυτή η ανανεωμένη σχέση αποτελεί μακροπρόθεσμη δέσμευση για την αξιοποίηση αυτής της τεχνολογικής καινοτομίας για τα επόμενα χρόνια.

Arto Nummela, Διευθύνων Σύμβουλος της HMD Global:

“Η συνεργασία με τη ZEISS αποτελεί σημαντικό κομμάτι της δέσμευσής μας να προσφέρουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία στον τελικό καταναλωτή. Οι fans μας θέλουν κάτι πολύ περισσότερο από μια καλή κάμερα στο smartphone, θέλουν μια ολοκληρωμένη εμπειρία εικόνας που δεν θέτει απλώς τα στάνταρ, αλλά τα επαναπροσδιορίζει. Οι fans μας το περιμένουν και, μαζί με τη ZEISS, τους το παρέχουμε – από κοινού ανεπτυγμένη τεχνολογική υπεροχή εικόνας για όλους”

Δρ. Matthias Metz, Μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου του Ομίλου ZEISS:

“Η συνεργασία της HMD Global με τη ZEISS για τα Nokia smartphones θα ενισχύσει εκ νέου τη συνολική εμπειρία εικόνας για τους καταναλωτές, με γνώμονα την υπεροχή και την καινοτομία. Η συνεργασία μας είναι χτισμένη σε γερά θεμέλια. Μαζί, προσβλέπουμε σε ένα συναρπαστικό ταξίδι στο μέλλον της εξελιγμένης smartphone εικόνας. “

Αυτή η αποκλειστική συνεργασία με τη ZEISS αποτελεί επιπρόσθετη απόδειξη ότι η HMD Global συνεργάζεται με τους καλύτερους και αξιοσέβαστους στη βιομηχανία, για να επιτύχει την τελειότητα σε κάθε πτυχή σχεδίασης και κατασκευής των τηλεφώνων και αποτελεί δέσμευση προς τους καταναλωτές να προσφέρει την απόλυτη εμπειρία εικόνας σε ένα smartphone.

HMD Global/ZEISS Partnership Reactive Q&A

1. Τι εμπεριέχει η συνεργασία;

Η συνεργασία αυτή αναζωογονεί τη μακροχρόνια σχέση μεταξύ των smartphone της ZEISS και της Nokia. Η συνεργασία επιβεβαιώνει ότι οι δύο εταιρείες θα αναπτύξουν νέα πρότυπα στις δυνατότητες της εικόνας και αποτελεί μακροπρόθεσμη δέσμευση να προωθήσουν περαιτέρω την τεχνολογική καινοτομία και να θέσουν αυτά τα πρότυπα στα επόμενα χρόνια.

2. Πόσο καιρό εργάζεστε μαζί;

Παρα το γεγονός ότι οι συνεργασία μεταξύ των 2 μαρκών ξεκίνησε το 2005 – πρόκειται για μια πολύ καινούργια επαγγελματική σχέση. Φυσικά έχουμε έχουμε ξανασυνεργαστεί σε ένα περιορισμό βαθμό πριν από τη σημερινή ανακοίνωση, αλλά βρισκόμαστε στις πρώιμες ημέρες της ανανεωμένης συνεργασίας μας. Ανυπομονούμε να είμαστε σε θέση να δείξουμε περισσότερα από αυτά που μπορούμε να επιτύχουμε μαζί, καθώς η συνεργασία μας ωριμάζει και οι ευκαιρίες μακροπρόθεσμα είναι σίγουρα αυτές για τις οποίες είμαστε πραγματικά ενθουσιασμένοι.

3. Σε τι δουλεύετε μαζί;

Έχουμε ήδη ξεκινήσει να εργαζόμαστε μαζί, αν και έχει μεσολαβήσει μικρό χρονικό διάστημα και θα είμαστε έτοιμοι να παρουσιάσουμε τα πρώτα βήματα που έχουμε κάνει μέχρι τώρα στο κοινό μας ταξίδι πολύ σύντομα.

4. Μπορούμε λοιπόν να περιμένουμε να δούμε σύντομα προϊόντα με την επωνυμία Nokia-ZEISS;

Βρισκόμαστε στα αρχικά στάδια αυτής της νέας επαγγελματικής σχέσης και το ταξίδι μας μόλις ξεκίνησε.

5. Πώς λειτουργεί η σχέση με τη Foxconn;

Η HMD Global συνεργάζεται στενά με τη ZEISS φιλοδοξώντας να αναβαθμίσει την ποιότητα της συνολικής εμπειρίας εικόνας σε smartphones – ειδικά από τεχνικής άποψης. Η HMD Global επικεντρώνεται στο σχεδιασμό της κάθε συσκευής, ενώ η ZEISS προσθέτει την τεχνογνωσία της στην τεχνολογία εικόνας. Συνεργαζόμαστε με την FIH (Foxconn International Holdings) αναφορικά με τον τεχνικό σχεδιασμό και τη γενικότερη κατασκευή των τηλεφώνων.

6. Τι σημαίνει «κατασκευασμένο στα πρότυπα ZEISS» και πώς το υπολογίζετε αυτό ποσοτικά;

Ανά συσκευή, η ZEISS ορίζει ξεχωριστά το επίπεδο ποιότητας της εικόνας. Για να εξασφαλίσει το καθορισμένο επίπεδο ποιότητας, η ZEISS εγκατέστησε πολλαπλές διαδικασίες και κατευθύνσεις στο πλαίσιο της κοινής διαδικασίας ανάπτυξης και παραγωγής.

7. Θα υπάρχουν ZEISS φακοί στα προϊόντα;

Με κοινή φιλοδοξία να αναβαθμίσουν την ποιότητα της συνολικής εμπειρίας της εικόνας στα smartphones, η ZEISS και η Nokia καλύπτουν ολόκληρο το φάσμα υλοποίησης, από το λογισμικό και τις παρεχόμενες υπηρεσίες, μέχρι την ποιότητα της οθόνης και τον οπτικό σχεδιασμό με την καλύτερη δυνατή τεχνογνωσία της βιομηχανίας. Ο στόχος μας είναι η ολιστική εμπειρία από την αρχή έως το τέλος.

8. Πώς θα συμβάλει η ZEISS στη συνεργασία;

Η ZEISS φέρνει τη βαθιά τεχνογνωσία εικόνας σε αυτήν τη συνεργασία. Μαζί δουλεύουμε με επίκεντρο τη βελτιώση της συνολικής εμπειρίας και ποιότητας της εικόνας.

9. Οι φωτογραφικές μηχανές στις συσκευές Nokia 3, Nokia 5 και Nokia 6 περιλαμβάνουν τεχνολογία ZEISS;

Όχι – αυτά τα κινητά τηλέφωνα έχουν ήδη ανακοινωθεί και βρίσκονται μεταξύ αυτών που προηγήθηκαν – με βάση την προηγούμενη συνεργασία μεταξύ Nokia και ZEISS – και αυτών που πρόκειται να έρθουν από αυτή την ανανεωμένη συνεργασία.

10. Η συνεργασία αυτή βλέπετε ότι θα σας οδηγήσει ξανά σε ημέρες δόξας – να είστε πρώτοι στην αγορά με νέες καινοτομίες;

Στόχος μας είναι να θέσουμε νέα πρότυπα εικόνας, βάσει των οποίων θα καινοτομήσουμε στην εμπειρία εικόνας.

11. Η εικόνα δεν έχει φτάσει σε τέλμα; Τι άλλο μένει να γίνει;

Η απαθανάτιση εικόνων αυξάνεται, από τα εκατομμύρια των φωτογραφιών που μοιράζονται καθημερινά στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης έως τις εκατοντάδες ώρες βίντεο που ανεβαίνουν στο YouTube κάθε λεπτό. Η εικόνα είναι μακριά από το τέλμα, και οι τρόποι με τους οποίους μπορούμε να καινοτομήσουμε είναι πολυάριθμοι. Παρακολουθήστε αυτό το χώρο.

12. Θα δούμε ποτέ υλικό της ZEISS στα τηλέφωνα;

Η σχέση μας δεν περιορίζεται σε έναν τομέα εικόνας. Το πλάνο μας είναι να συνεργαστούμε ολιστικά για να προσφέρουμε στους καταναλωτές την απόλυτη εμπειρία εικόνας από την αρχή μέχρι το τέλος. Αυτό περιλαμβάνει το λογισμικό, τις υπηρεσίες, την ποιότητα οθόνης, την οπτική και πολλά άλλα – όλα μέσα στο φάσμα υλοποίησης.

13. Πόσο αξίζει αυτή η συνεργασία για τη ZEISS;

Το οικονομικό δεν είναι το θέμα μας, αλλά αυτό που μπορούμε να πούμε είναι ότι μοιραζόμαστε ένα κοινό όραμα για να καθορίσουμε νέα προτύπα εικόνας για τους καταναλωτές των Nokia smartphones.

14. Συνεργάζεται η ZEISS με άλλους κατασκευαστές κινητών τηλεφώνων;

Όχι. Η HMD Global θα συνεργάζεται αποκλειστικά με τη ZEISS όσον αφορά τα smartphones.

15. Οπότε το xx προϊόν θα έχει ZEISS στο μέλλον;

Δεν σχολιάζουμε τις φήμες και τις εικασίες, αλλά αυτό που μπορώ να πω είναι ότι είμαστε πολύ ενθουσιασμένοι για τις προοπτικές και την καινοτομία στην εικόνα που μπορεί να φέρει η συνεργασία αυτή.

16. Ποια είναι η γνώμη της ZEISS για τις τρέχουσες δυνατότητες εικόνας στις συσκευές Nokia 3, Nokia 5 & Nokia 6;

Η ZEISS δεν έχει εμπλακεί στην κατασκευή αυτών των συσκευών, ωστόσο είμαστε πολύ ενθουσιασμένοι για τις προοπτικές και την καινοτομία στην εικόνα που μπορεί να φέρει η συνεργασία αυτή.

17. Πώς θα δοκιμαστούν και θα ελεγχθούν μελλοντικά προϊόντα από τη συνεργασία με τη ZEISS;

Η HMD και η ZEISS έχουν καθιερώσει μια κοινή διαδικασία για την ανάπτυξη και την πιστοποίηση των εξαρτημάτων εικόνας.

18. Πώς επανήλθε η συνεργασία αυτή;

Σε συνεργασία με τη ZEISS, η Nokia έχει καθιερώσει μια μακρά πορεία στο να οδηγεί τις τεχνολογικές εξελίξεις, όπως το πρώτο κινητό τηλέφωνο στον κόσμο με πολλαπλά megapixels και πολλές ακόμα πρωτοπόρες συσκευές, από το Nokia Nseries έως την τεχνολογία Nokia PureView. Ήταν σαφές σε εμάς ότι θέλαμε να συνεχίσουμε αυτή την κληρονομιά και να συνεχίσουμε να εργαζόμαστε με τους καλύτερους στον κλάδο.

19. Αλλά ποιος κάλεσε ποιον;

Είχαμε παραμείνει σε επαφή όλα αυτά τα χρόνια και ήταν μια προφανής συζήτηση μόλις δημιουργήθηκε η HMD Global.

20. Τι καινοτόμο μπορούμε να περιμένουμε να δούμε;

Είναι αλήθεια ότι η σχέση μας μόλις ξεκινάει αλλά έχουμε τολμηρές φιλοδοξίες για το μέλλον, οπότε μείνετε συντονισμένοι.

21. Αναφορικά με τη συνεργασία της Microsoft με τη ZEISS;

Η συνεργασία των smartphones μεταξύ της ZEISS και της Microsoft έληξε από κοινού με την έναρξη της συνεργασίας με την HMD.

22. Οπότε, από τη στιγμή που δεν υπάρχουν πραγματικά “απτά” νέα αυτή τη στιγμή εκτός από τη “συνεργασία”, γιατί έχετε μια τέτοια “τεράστια” ανακοίνωση;

Η συνεργασία αποτελεί πραγματική δέσμευση από την HMD & τη ZEISS να θέσουν νέα πρότυπα στην εικόνα. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο συμφωνήσαμε να το ανακοινώσουμε σήμερα, ώστε να μπορείτε να ενθουσιαστείτε μαζί μας.

23. Τι σκέφτεται η Nokia ως ιδιοκτήτης της μάρκας για τη συνεργασία;

Δεν μπορούμε να μιλήσουμε εκ μέρους της Nokia, θα σας προτείναμε να επικοινωνήσετε απευθείας μαζί τους.

24. Υπάρχουν σχέδια να εκμεταλλευτείτε την τεχνολογία ZEISS σε άλλα μέρη της επιχείρησης όπως οι Ozo Cameras;

Δεν μπορούμε να μιλήσουμε εκ μέρους της Nokia, θα σας προτείναμε να επικοινωνήσετε απευθείας μαζί τους.

25. Σκοπεύετε να επαναλανσάρετε εκ νέου προϊόντα με τεχνολογία Tessar, Vario-Tessar ή PureView;

Είναι αλήθεια ότι η σχέση μας μόλις ξεκίνησε για αυτό μείνετε συντονισμένοι.

26. Γιατί η ZEISS εμπιστεύεται τα τηλέφωνα της Nokia ενώ τα προϊόντα απέτυχαν στην αγορά στο παρελθόν;

Η συνεργασία της HMD με τη ZEISS για τα Nokia smartphones θα ενισχύσει εκ νέου την ολιστική εμπειρία εικόνας των καταναλωτών με βάση την υπεροχή και την καινοτομία. Η σχέση μας είναι χτισμένη σε γερά θεμέλια πολλών ετών. Μαζί, προσβλέπουμε σε ένα συναρπαστικό ταξίδι στο μέλλον της εξελιγμένης smartphone εικόνας.

HMD Συγκεκριμένα:

1. Πώς πάνε οι πωλήσεις των τωρινών Nokia 3, Nokia 5, Nokia 6 και Nokia 3310;

Είμαστε ευγνώμωνες από τη στήριξης και την αγάπη που λαμβάνουμε από τους fans παγκοσμίως. Τα Nokia smartphones και Nokia 3310 είναι στις αγορές σε όλον τον κόσμο.

2. Είπατε ότι θα ήσασταν προς πώληση παγκοσμίως έως το τέλος του δεύτερου τριμήνου, έχετε πετύχει αυτό το ορόσημο;

Με χαρά θα πούμε πως ναι, το έχουμε πετύχει. Από τη Ρωσία έως τη Νότια Αφρική, το Ντουμπάι έως την Αυστραλία, και ακόμα και τις Η.Π.Α., στις οποίες έγινε η ανακοίνωση την προηγούμενη εβδομάδα. Αυτό είναι ένα εξαιρετικό αποτέλεσμα για μία startup επιχείρηση.

3. Οι συνεργάτες σας άναφέρουν ότι εξαντλούνται τα αποθέματα – υπάρχει ανησυχία σχετικά με τη διανομή;

Καθόλου – καθώς είμαστε μία καινούρια επιχείρηση, παρουσιάζουμε τα προϊόντα μας σταδιακά στις αγορές σε όλον τον κόσμο. Έχουμε συναντήσει σημαντική ζήτηση από πελάτες παγκοσμίως και τώρα περνάμε σε πλήρη παραγωγή. Είμαστε ευγνώμωνες από την ανταπόκριση και ευχαριστούμε όλους τους fans μας για τη συνεχή τους υποστήριξη.

4. Ποια από τα smartphones σας βρίσκονται στις αγορές;

Το Nokia 3, Nokia 5, Nokia 6 πωλούνται τώρα, με τις αγορές να θέτουν προτεραιότητα σε διαφορετικά προϊόντα λόγω των δημογραφικών στοιχείων, της ζήτησης και των επιλογών των καταναλωτών.

5. Διαφαίνεται να υπάρχει αρνητικό feedback για το Nokia 3 στο διαδίκτυο; Έχετε κάποια σχόλια περί αυτού;

Συνολικά έχει δημιουργηθεί πολλή συζήτηση και έως τώρα η ανταπόκριση είναι εξαιρετικά θετική. Όπως πάντα, είμαστε πρόθυμοι να ακούσουμε τα σχόλια των καταναλωτών σχετικά με τα προϊόντα μας και μπορούν να επικοινωνήσουν μαζί μας απευθείας μέσω του website μας εάν χρειάζονται υποστήριξη.

6. Γιατί χρειάστηκε τόσο μεγάλο χρονικό διάστημα για να λανσάρετε τα προϊόντα σας ενώ αυτά ανακοινώθηκαν τον Φεβρουάριο;

Η δέσμευσή μας ήταν ότι τα κινητά θα βρίσκονταν στα κινητά διεθνώς έως το τέλος του δεύτερου τριμήνου και είμαστε πολύ ικανοποιημένοι που κρατήσαμε αυτή την υπόσχεση προς τους καταναλωτές. Είναι σημαντικό να σημειωθεί ότι η HMD Global έχει συσταθεί εδώ και 6 μήνες και προετοιμαζόμαστε να παράγουμε άρτια κατασκευασμένα ποιοτικά προϊόντα, με υλικοτεχνική υποστήριξη και λύσεις εξυπηρέτησης κλιμακωτά.

[via]

About Chris Elpidis

Σχόλια, κριτική, κοπλιμέντα, αφορισμοί, δωροδοκίες και ό,τι άλλο θέλετε στο @celpidis και στο Google+
This entry was posted in Hardware, HMD Global, Nokia. Bookmark the permalink.