Αν τα σλόγκαν των διάφορων brands ήταν απολύτως ειλικρινή…[Photos]

honest_slogans_itunes

Δυστυχώς ή ευτυχώς, το marketing παίζει τεράστιο ρόλο για την επιτυχία (ή αποτυχία) ενός προϊόντος, μιας υπηρεσίας ή/και μιας εταιρείας. Γι’ αυτό, άλλωστε, τα ποσά που δαπανώνται είναι εξωφρενικά ακόμα και σε περιπτώσεις που δεν “τις πιάνει το μάτι” (ένα σλόγκαν, μία κάρτα κλπ.). Όμως, επειδή ο προφανής στόχος είναι η αύξηση των πωλήσεων, πολλές φορές το μήνυμα που δέχεται ο υποψήφιος καταναλωτής δεν λέει όλη την αλήθεια.

Αυτή την αλήθεια προσπαθεί να αποκαλύψει με χιούμορ ο σχεδιαστής Clif Dickens μέσα από την ιστοσελίδα του “Honest Slogans“, στην οποία κατά καιρούς ανεβάζει καινούργια mockups. Στο συγκεκριμένο post συγκεντρώσαμε αυτά που έχουν μια κάποια σχέση με τη θεματολογία μας, αλλά αν έχετε χρόνο και διάθεση αξίζει να περάσετε μια βόλτα και να δείτε όλη τη δουλειά του.

About Chris Elpidis

Σχόλια, κριτική, κοπλιμέντα, αφορισμοί, δωροδοκίες και ό,τι άλλο θέλετε στο @celpidis και στο Google+
This entry was posted in Humor, Misc. Bookmark the permalink.
  • Marios

    Τετοιο χιουμορ ουτε η τατιανα στεφανιδου