Η Arianna Huffington φέρνει τη Huffington Post στην Ελλάδα σε συνεργασία με την 24MEDIA

huffpost_greece

[Δ.Τ.]

Επιστρέφοντας στην γενέτειρα της, η Arianna Huffington, πρόεδρος και Editor-in-Chief του Huffington Post Media Group, ανακοίνωσε σήμερα τα σχέδιά της για το λανσάρισμα της ελληνικής έκδοσης της Huffington Post σε συνεργασία με την 24MEDIA, ενισχύοντας έτσι τη συνεχώς αυξανόμενη διεθνή παρουσία του brand, η οποία σήμερα καλύπτει περισσότερο από το μισό του παγκόσμιου ΑΕΠ.

Το ελληνικό site θα δημιουργηθεί μέσα από τη συνεργασία με την 24MEDIA, τον μεγαλύτερο digital όμιλο στην Ελλάδα, ενώ θα υποστηρίζεται από σημαντικούς Έλληνες οικονομικούς εταίρους. Η HuffPost Greece θα εδρεύει στην Αθήνα και έχει προγραμματιστεί να βγει στον αέρα το Νοέμβριο του 2014.

Η Arianna Huffington, πρόεδρος και Editor-in-Chief του The Huffington Post Media Group, δήλωσε

“Είμαι τόσο ευγνώμων που είμαι σε θέση να φέρω τη Huffington Post στην Ελλάδα αυτή τη στιγμή. Για μένα προσωπικά, είναι η απόλυτη επιστροφή στην πατρίδα, όχι μόνο λόγω της ελληνικής μου κληρονομιάς, αλλά επειδή η HuffPost είναι, όχι κατά σύμπτωση, βασισμένη στην ελληνική παράδοση του να φέρνει κοντά τους ανθρώπους και να διευκολύνει ενδιαφέρουσες συζητήσεις. Με την υποστήριξη και την τεχνογνωσία του καταπληκτικού media συνεργάτη μας, της 24MEDIA, θα φέρουμε την υβριδική προσέγγιση του πρωτογενούς ρεπορταζ και μιας συνολικής πλατφόρμας για να καλυφθούν τα πλέον σημαντικά θέματα και – εξίσου καίρια – να βοηθηθούν οι άνθρωποι σε όλη την Ελλάδα να πούνε οι ίδιοι τις ιστορίες τους με λόγια, φωτογραφίες και βίντεο. Για μένα, το λανσάρισμα της HuffPost στην Ελλάδα είναι μια μοναδική ευκαιρία να συνεργαστώ με μια χώρα που μου έχει δώσει τόσα πολλά”

Σχεδόν το 50% των επισκέψεων της HuffPost προέρχεται από χρήστες εκτός των ΗΠΑ
H HuffPost Greece είναι η τρίτη διεθνής έκδοση που ανακοινώνεται μέσα στον τελευταίο μήνα, με την HuffPost Ινδίας να λανσάρεται το Νοέμβριο του 2014 και την HuffPost Αραβίας τον Ιανουάριο του 2015. H HuffPost Greece είναι η πιο πρόσφατη προσθήκη στο ολοκληρωμένο παγκόσμιο newsroom της Huffington Post, το οποίο έχει εκατοντάδες συντάκτες που συνεργάζονται σε πραγματικό χρόνο για τη δημιουργία περιεχομένου σε οκτώ γλώσσες, χρησιμοποιώντας μια προσαρμοσμένη και ενοποιημένη τεχνολογική πλατφόρμα ενώ θα καλύπτει 14 αγορές μέχρι το τέλος του Ιανουαρίου 2015.

Ο Σταύρος Δρακουλαράκος, CEO της 24MEDIA, δήλωσε

“Τόσο στις ΗΠΑ όσο και διεθνώς, η Huffington Post έχει γρήγορα αναδειχθεί ως ένα πραγματικά μοναδικό και εξαιρετικά καινοτόμο παγκόσμιο brand ενημέρωσης, μια εκπληκτική ψηφιακή ιστορία επιτυχίας με τους αναγνώστες να βρίσκονται στο επίκεντρο. Θα χρησιμοποιήσουμε όλη την τεχνογνωσία και την εμπειρία μας για να διασφαλίσουμε ότι αυτό θα επιτευχθεί γρήγορα και στην Ελλάδα, καθώς είναι προνόμιό μας να συνεργαζόμαστε με την Huffington Post στη γενέτειρα της Arianna”

Ο Jimmy Maymann, CEO της Huffington Post, δήλωσε

“Με την ελληνική οικονομία να δείχνει ότι αρχίζει να ανακάμπτει το 2014 και με το πραγματικό ΑΕΠ να προβλέπεται αυξανόμενο κατά περισσότερο από 6% μέσα στα επόμενα δύο χρόνια, είναι μια συναρπαστική στιγμή για να λανσαριστεί η ελληνική έκδοση μας και συνδυάζοντας αυτή τη νέα ελληνική έκδοση με την παγκόσμια εμβέλεια της Huffington Post είμαστε επίσης σε ιδανική θέση για να προσφέρουμε μια νέα πρωτοποριακή υπηρεσία ειδήσεων στα, κατά εκτίμηση, επτά εκατομμύρια απόδημων Ελλήνων που ζουν σε όλο τον κόσμο”

Η Ηuffington Post έχει 115 εκατομμύρια multiplatform μοναδικούς επισκέπτες μηνιαίως στις ΗΠΑ (comScore, Αύγουστος 2014), με σχεδόν το 50% της κίνησης του site να προέρχεται από χώρες εκτός των ΗΠΑ. Το Newswhip Group καταγράφει τη Huffington Post, ως το νούμερο ένα εκδότη στο Facebook, τον Αύγουστο, για τέταρτο συνεχή μήνα.

Σχετικά με τη Huffington Post

Η Huffington Post είναι μια βραβευμένη με βραβείο Pulitzer πηγή σημαντικών ειδήσεων, θεμάτων και ψυχαγωγίας καθώς και μια ιδιαίτερα διαδραστική κοινότητα απόψεων και συζητήσεων. Η Huffington Post έχει 115 εκατομμύρια το μήνα μοναδικούς επισκέπτες σε διάφορες πλατφόρμες στις ΗΠΑ (comScore, Αύγουστος 2014). Η ιστοσελίδα έχει πάνω από 80.000 bloggers– από πολιτικούς, φοιτητές και διασημότητες μέχρι ακαδημαϊκούς, γονείς και ειδήμονες – – οι οποίοι συμβάλλουν σε πραγματικό χρόνο σε θέματα με τα οποία ασχολούνται με πάθος. Η Huffington Post έχει εκδόσεις στο Ηνωμένο Βασίλειο, στον Καναδά, στη Γαλλία, στην Ισπανία, στην Ιταλία, στην Ιαπωνία, στις χώρες του Μαγκρέμπ, στη Γερμανία, στη Βραζιλία και στη Νότια Κορέα. Η Huffington Post είναι μέρος της AOL Inc (NYSE: AOL).

Σχετικά με την 24MEDIA

Η 24MEDIA είναι o κορυφαίος digital όμιλος στην Ελλάδα. Το δίκτυό της , το οποίο αποτελείται από 20 ποιοτικά brands, επισκέπτονται κατά μέσο όρο σε μηνιαία βάση 6,5 εκατομμύρια μοναδικοί επισκέπτες.

Αποστολή της 24MEDIA είναι να παράγει και να παρέχει υψηλή ποιότητα περιεχομένου και υπηρεσιών προς τους χρήστες και να παρέχει καινοτόμες και αποτελεσματικές επικοινωνιακές λύσεις στους διαφημιζόμενους πελάτες.

Αυτό επιτυγχάνεται μέσω της επένδυσης στο ανθρώπινο δυναμικό και στην τεχνολογία και με έμφαση στην ποικιλία των brands, με πλατφόρμες διανομής και εργαλεία για τους χρήστες και τους διαφημιζόμενους. Ενισχύεται από στρατηγικές συνεργασίες με σημαντικούς εταίρους στην Ελλάδα και διεθνώς. Το διεθνές χαρτοφυλάκιο της 24MEDIA περιλαμβάνει brands όπως το NBA, η Euroleague Basketball και το Dailymotion.

This entry was posted in Internet, Misc. Bookmark the permalink.
  • kostas vlachis

    Θα κάνουν και έλεγχοΘα κάνουν και έλεγχο στον Τύπο τώρα από το εξωτερικό; Τετ στον Τύπο τώρα από το εξωτερικό; Ντροπή στην 24MEDIA. Η σαπίλα σε όλο της το μεγαλείο και αυτοί!