Hyperloop: Η πρώτη πραγματική γραμμή για το τραίνο του μέλλοντος κατασκευάζεται στο Dubai [Video]

hyperloop_dubai

Τον περαμένο Μάιο παρακολουθήσαμε την πρώτη δοκιμή του Hyperloop στη Nevada, τον Ιούνιο μάθαμε για τη συμφωνία της εταιρείας του Elon Musk για τη δημιουργία ενός νέου “δρόμου του μεταξιού” μεταξύ Ρωσίας και Κίνας, αλλά τελικά η πρώτη πραγματική εφαρμογή για το τραίνο του μέλλοντος θα γίνει στο Dubai.

Hyperloop: Όλα όσα θέλεις να γνωρίζεις για το “τρένο” του μέλλοντος

Η Hypeloop One υπέγραψε τη συμφωνία για την κατασκευή γραμμής που θα ενώνει το Dubai με το Abu Dhabi (οι υπογραφές έπεσαν ψηλότερο κτίριο του κόσμου, το Burj Khalifa), μια διαδρομή 2 ωρών με το αυτοκίνητο που όταν ολοκληρωθεί το έργο θα γίνεται μέσα σε μόλις 12 λεπτά! Παρόλα αυτά, μην περιμένετε ότι θα χρησιμοποιηθεί κανονικά από το επιβατικό κοινό. Ουσιαστικά, αποτελεί το πρώτο βήμα της εταιρείας για να αποδείξει ότι μπορεί να υλοποιηθεί το σχέδιο της σε πραγματικές συνθήκες, θέλοντας προφανώς να παρουσιάσει ένα ολοκληρωμένο σύστημα (τραίνο, σταθμούς κλπ.).

Η κατασκευή αυτής της πρώτης γραμμής αναμένεται ότι θα ολοκληρωθεί μέχρι το 2020, ωστόσο, μέσα στο 2017 θα δούμε μια νέα δοκιμή του ολοκληρωμένου τραίνου και πάλι στη Nevada.

[PR]

 

About Chris Elpidis

Σχόλια, κριτική, κοπλιμέντα, αφορισμοί, δωροδοκίες και ό,τι άλλο θέλετε στο @celpidis και στο Google+
This entry was posted in Technology. Bookmark the permalink.
  • αστυνόμος Κασμπέ

    Επειδή παλιότερα εργαζόμουνα σε ένα από εμιράτα και πιο συγκεκριμένα το Ηνωμένο στον τομέα της τρενοκατασκευαστικής σε συνθήκες ερήμου αυτό το πράμα είναι κάπως δύσκολο. Όταν ήμουνα εγώ εκειπέρα περνούσαμε τα ξύλα από παω από τις γραμμές. Το τρένο λέει θα τρέχει με πολλά χιλιόμετρα ανα την ώρα. Και έρχομαι να ρωτησω οτι δεν είναι επικίνδυνο να τρέχει τόσ το τρένο πάνω στα ξύλα που βάζαμε εμείς από πάνω από τα σίδερα τα δυο δυο; Ο Θεός να βάλει το χέρι του αλλά εγώ φοβάμια ότι θα υπάρξουνε θύματα σε κάποιο ενδεχόμενο ατύχημα. Ας μην αναλογιστώ ότι με τις βροχές μπορεί να σαπίσουνε οριζμένα ξύλα και να έχουμε μετά άλλα. Κάποια δε από τα ξύλα ήταν εφανώς σκοροφαγωμένα και ίσως τα σίδερα να έχουνε ηποστεί αληώσεις από τη ζέστα και να στρβώνανε με αποτέλεσμα να μηνξέρει το τρένο που να παει. Ελπίζω να έχουνε σκεφτεί οι ιθυοντες όλα αυτά που και ένας απλός εργάτης ξέρει και γνωρίζει. Ένα ακόμα πρόβλημα είναι η εφάνιση σμηνων από γκαμήλες ξάφνου και ο οδηγός πρέπει να είναι πολύ μάγκας για να προλάβει να φρενάρει.

  • talos

    Ρε φίλε τρολαρεις; ή απλά δεν διάβασες τι είναι το hyperloop?

  • Tzimis Maetsos

    Φιλε ισχυει. Ημουν στο ιδιο προτζεκτ με τον Κασμπέ, αλλα απο την αλλη ακρη. Συναντηθηκαμε στη μεση, αυτος εβαζε τη μια σανιδα, εγω την αλλη και το κλεισαμε το εργο επιτουτου. Του λεω: τελειωσαμε. Μου απανταει: τιποτα δε τελειωσε Μάετσε, τωρα αρχιζουν ολα. Θα σκασουν βροχες, θα γαμηθει το συμπαν, θα τρακαρουν γκαμηλες. Τρεχα!
    Κι εφυγα talos, δεν τον ξαναδα απο τοτε…

  • Pennywise Selanik

    Απ τα καλύτερα τρολαρισματα που έχω πετύχει.

  • stratos bairamislis

    μα καλά δεν διάβασες για τα ξύλα πόσο πιο λιανά να στο περιγράψει, όσο για τις καμήλες τι να πω έχει απόλυτο δίκαιο χαχαχαχαχαχαχαχα

  • Nikolas

    2 ωρες??? σε ωρες αιχμης ειναι το πολυ 90 λεπτα. Σαββατοκυριακο απο το Al Reef Abu dhabi στο Dubai jumeirah beach 50 λεπτα! το οριο ειναι 120klm αλλα οι καμερες πιανουν στο 141klm.

  • S.P.K.

    η απόσταση είθισται να μετράται σε μονάδες μήκους. η μόνη περίπτωση που μετράται σε χρόνο είναι τα έτη φωτός όπου και πάλι μιλάμε για απόσταση που διανύεται.

  • PlatonSelas

    Να είσαι καλά ρε φίλε, γέλασα με την ψυχή μου με το σχόλιο σου…