Η Amazon ενισχύει την εμπειρία αγορών με τον AI βοηθό Rufus

Η Amazon λάνσαρε ένα νέο εργαλείο Τεχνητής Νοημοσύνης (AI) για να βελτιώσει την εμπειρία αγορών των καταναλωτών. Ονομάζεται Rufus και έχει σχεδιαστεί για να απαντά σε ερωτήσεις, να κάνει συστάσεις και να παρέχει συγκρίσεις προκειμένου να καθοδηγεί τους καταναλωτές κατά τη διάρκεια των ηλεκτρονικών τους αγορών.

Σύμφωνα με την Amazon, το Rufus έχει εκπαιδευτεί στον κατάλογο προϊόντων του, σε κριτικές πελατών, σε φόρουμ ερωτήσεων και απαντήσεων της κοινότητας και σε άλλες διαδικτυακές πηγές για να συλλέξει σχετικές πληροφορίες. Μπορεί πλέον να ξεκινήσει διάλογο με τους καταναλωτές για να τους βοηθήσει σε διάφορα στάδια - από την αρχική έρευνα προϊόντων έως συγκεκριμένες ερωτήσεις σχετικά με μεμονωμένες καταχωρίσεις.

Οι πελάτες που χρησιμοποιούν την εφαρμογή Amazon για φορητές συσκευές θα μπορούν να πληκτρολογούν ή να λένε ερωτήσεις στη γραμμή αναζήτησης για να αλληλεπιδρούν με τον Rufus. Θα εμφανίζεται στο κάτω μέρος της οθόνης σε μια διεπαφή συνομιλίας, όπου οι χρήστες θα μπορούν να διατυπώνουν ερωτήσεις συνεχούς διερεύνησης (follow-up) και να βλέπουν προτεινόμενες σχετικές ερωτήσεις.

Το εργαλείο αποσκοπεί στην απλούστευση διαδικασιών όπως η εκμάθηση των παραγόντων που πρέπει να ληφθούν υπόψη κατά την αγορά ορισμένων ειδών, η σύγκριση κατηγοριών προϊόντων, η αναζήτηση ιδεών για δώρα με βάση την περίσταση και η αξιολόγηση των λεπτομερειών του προϊόντος.

Από την ευρεία έρευνα στην αρχή ενός ταξιδιού αγορών, όπως "τι πρέπει να λάβετε υπόψη σας όταν αγοράζετε παπούτσια για τρέξιμο;", σε συγκρίσεις όπως "ποιες είναι οι διαφορές μεταξύ παπουτσιών για τρέξιμο σε μονοπάτια και δρόμους;" και σε πιο συγκεκριμένες ερωτήσεις όπως "είναι ανθεκτικά;", το Rufus βελτιώνει σημαντικά το πόσο εύκολο είναι για τους πελάτες να βρουν και να ανακαλύψουν τα καλύτερα προϊόντα που ανταποκρίνονται στις ανάγκες τους, ενσωματωμένο απρόσκοπτα στην ίδια εμπειρία αγορών του Amazon που χρησιμοποιούν τακτικά.

Στην παρούσα φάση, το Rufus βρίσκεται σε beta έκδοση για επιλεγμένους πελάτες στις ΗΠΑ που έχουν εγκαταστήσει την τελευταία έκδοση της εφαρμογής Amazon Shopping σε συσκευές Android και iOS. Η εταιρεία σχεδιάζει να επεκτείνει σταδιακά την πρόσβαση στην περιοχή σε περισσότερους χρήστες φορητών συσκευών μέσα στις επόμενες εβδομάδες.

[Amazon]

Loading