Πτώση 7.1% στο web traffic του iPad μετά την περίοδο των γιορτών

Νέα μελέτη της εταιρείας αναλύσεων και διαφήμισης Chitika στο mobile web traffic μαρτυρά πτώση 7.1% για το iPad αμέσως μετά την περίοδο των γιορτών. Πριν τα Χριστούγεννα, το iPad ευθυνόταν για το 86% του συνολικού web traffic από tablets, ενώ τώρα, εξακολουθεί μεν να έχει την κυριαρχία, αλλά το ποσοστό του ανέρχεται στο 78.86%.

Από την άλλη πλευρά, η χαμηλή τιμή του Amazon Kindle Fire φαίνεται να προσέλκυσε αρκετούς αγοραστές, με το μερίδιο του να αγγίζει πλέον το 7.51% (αύξηση 3.03%). Με μικρή άνοδο ακολουθούν τα Samsung Galaxy tablets 7″ και 10″ με 4.39%, τα Google Nexus 7 και Google Nexus 10 με 2.04%, το BlackBerry Playbook με 0.68% (πτώση 0.02%) και τελευταίο το Microsoft Surface με 0.40% (μετά και από το Playbook!).

Όσον αφορά τα smartphones, στην κορυφή βρίσκεται το iPhone 5 με 8.27%, δεύτερος ο μεγάλος ανταγωνιστής του Samsung Galaxy S III με 4.29%, ενώ την τριάδα συμπληρώνουν τα Samsung Galaxy Note με 1.02%.

[via Chitika]

This entry was posted in iPad, Mobiles, Tablets. Bookmark the permalink.