Η Ιαπωνία ετοιμάζει υπερταχεία μαγνητικής αιώρησης που αγγίζει ταχύτητες 500km/h!

Japan Maglev Train

Η Central Japan Railway Company αποκάλυψε τα σχέδια της για ένα πρωτότυπο τραίνο που θα συνδέσει τον κεντρικό σταθμό Shinagawa του Tokyo με τη Nagoya και θα μπορεί να μεταφέρει 1000 επιβάτες σε 16 βαγόνια με ταχύτητα 500km/h, μειώνοντας έτσι την απόσταση από 90 λεπτά που είναι σήμερα σε 40 λεπτά το 2027!

Η εξωφρενική αυτή ταχύτητα μπορεί να επιτευχθεί με ιδιαίτερα οικολογικό τρόπο, καθώς το Series Lo δεν διαθέτει ρόδες και χρησιμοποιεί ηλεκτρομαγνητικά πεδία για να αιωρείται (maglev – magnetic levitation) επάνω από τις ράγες, ελαχιστοποιώντας έτσι την τριβή. Ήδη έχουν κατασκευαστεί 5 βαγόνια και σύντομα θα ξεκινήσουν οι δοκιμές του συστήματος για να αποδειχθεί η ασφαλής εμπορική χρήση του και αν όλα πάνε καλά, η πρώτη επέκταση θα γίνει προς την Osaka μέχρι το 2045 (κόστος $64 δισ.)

Να σημειωθεί ότι παρόμοιο σύστημα maglev συνδέει τη Σανγκάη με το αεροδρόμιο Pudong (απόσταση 32km) και είναι το ταχύτερο τραίνο στον κόσμο με 430km/h, αλλά η Ιαπωνία είναι η πρώτη που δοκιμάζει τέτοια κατασκευή σε μεγάλη απόσταση και υπόσχεται ακόμα μεγαλύτερη ταχύτητα.

[via BusinessInsider]

About Chris Elpidis

Σχόλια, κριτική, κοπλιμέντα, αφορισμοί, δωροδοκίες και ό,τι άλλο θέλετε στο @celpidis και στο Google+
This entry was posted in Featured, Misc, Technology. Bookmark the permalink.
  • Dafne

    Άντε και στα δικά μας ελλαδάρα.

  • ναι σιγουρα.ας φτιαξουν σωστα τα δρομολογια στον ΟΣΕ και βλεπουμε για τα μαγνητικα αιωρουμενα τρενα

  • Μικμποντ

    Ναι, αλλα στην σαγκαη είναι τόσο ακριβό που δεν το παίρνει κανείς, εκτός απο τουρίστες που το κάνουν μια φορά για να έχουν να λένε… Αλλα είναι όντως πολυ εντυπωσιακό. Γενικώς, αυτή η τεχνολογία υπάρχει εδώ και αρκετά χρόνια, αλλα δεν αναπτύχθηκε λόγω πολυ υψηλού κόστους. Σα να λεμε το αεροπλανο κονκορντ, ενα πραμα.
    Να δούμε αν οι γιαπωνεζοι βρήκαν μια πιο οικονομική λύση.

  • Η χαραξη της γραμμης ΟΣΕ Κορινθου-Ναυπλιου ειναι του 1883, αλλαχτηκαν οι ραγες το 2004, φαγωθηκαν λεγτα και η γραμμη εγκαταληφθηκε το 2006. ΜΙΑ ΙΣΤΟΡΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΙΑΠΩΝΙΑ!!!

  • Pingback: Η Κίνα εγκαινιάζει τη μεγαλύτερη σιδηροδρομική γραμμή ταχείας κυκλοφορίας στον κόσμο()