Η Lenovo παρουσιάζει το δικό της αυτόνομο και προσιτό Windows VR headset, αλλά και συσκευή τύπου Google Glass [CES 2017]

Η Microsoft έχει αποκαλύψει από πέρυσι το φθινόπωρο τα σχέδια της για δυναμικό μπάσιμο στον τομέα της εικονικής πραγματικότητας και είναι δεδομένο ότι θα δούμε αρκετά VR headsets από τους συνεργάτες της με την έλευση του Windows 10 Creator's Update τον Απρίλιο. Τουλάχιστον ένα από αυτά θα ανήκει στη Lenovo, η οποία έδειξε σε κλειστό κύκλο στη CES 2017 ένα πρωτότυπο που, ωστόσο, δεν ήταν σε λειτουργία.

Σύμφωνα με όσα διέρρευσαν οι παρευρισκόμενοι, το Windows Holographic VR headset της Lenovo διαθέτει δύο OLED panels ανάλυσης 1440 x 1440 και έχει βάρος μόλις 350gr, επομένως, προσφέρει υψηλότερη ανάλυση και μικρότερο βάρος σε σύγκριση με τα Oculus Rift και HTC Vive. Επίσης, μια σημαντική διαφορά είναι ότι διαθέτει δύο κάμερες στην πρόσοψη που επιτρέπουν το "στήσιμο" περιβάλλοντος εικονικής πραγματικότητας στο δωμάτιο χωρίς να χρειάζονται άλλες εξωτερικές κάμερες ή αισθητήρες.

Η εταιρεία σκοπεύει να τιμολογήσει τη συσκευή λιγότερο από $400, άρα θα είναι και σημαντικά φθηνότερη από αυτές των ανταγωνιστών της.

Εκτός, όμως, από την εικονική πραγματικότητα, η Lenovo πειραματίζεται και με την επαυξημένη πραγματικότητα (Augmented Reality) συνεχίζοντας περίπου από εκεί που το άφησε η Google (Google Glass). Η πρόταση της εταιρείας ονομάζεται New Glass C200 και θα απευθύνεται σε επαγγελματίες: για συνεργασίες με απομακρυνσμένους συνεργάτες, εγγραφή Full HD video 1080p, παροχή οδηγιών κλπ.

Το Lenovo New Glass C200 αποτελείται από δύο ξεχωριστά μέρη που επικοινωνούν μεταξύ τους μέσω σύνδεσης LTE. Η μία μονάδα (Glass Unit) φοριέται στο κεφάλι και καλύπτει το δεξί μάτι του χρήστη. Έχει βάρος 60gr και "τρέχει" λειτουργικό σύστημα Linux. Η άλλη μονάδα περιλαμβάνει τον επεξεργαστή και τοποθετείται στη ζώνη ή την τσέπη του χρήστη, ενώ μπορεί να επικοινωνήσει με το smartphone μέσω της σχετικής εφαρμογής.

Η Lenovo έχει αναπτύξει και σύστημα τεχνητής νοημοσύνης έτσι ώστε το σύστημα να αναγνωρίζει αυτά που βλέπει ο χρήστης με τη βοήθεια της κάμερας και άλλων αισθητήρων. Παράλληλα, ενσωματώνει ειδικό λογισμικό για τη δημιουργία περιεχομένου εικονικής πραγματικότητας χωρίς γνώσεις προγραμματισμού.

Η μαζική παραγωγή αναμένεται ότι θα ξεκινήσει τον Ιούνιο. Δεν έχει γίνει γνωστό πόσο θα κοστίζει.

 

Loading