To διαφημιστικό κόλπο τoυ LinkedIn που, ίσως, έχεις λάβει και εσύ μέρος

Το LinkedIn βρήκε έναν πολύ έξυπνο τρόπο ώστε να προωθήσει το κοινωνικό του δίκτυο, ποντάροντας στην ματαιοδοξία των χρηστών του και την ανάγκη τους για επιβεβαίωση.

Όλα ξεκινάνε με την αποστολή ενός email σε κάποιο από +200 εκατ. μέλη του δικτύου με τίτλο του τύπου:

[Όνομα χρήστη], congratulations! You have one of the top x% most viewed LinkedIn profiles for 2012!

Linkedin most views profiles

Το email είναι προσωποποιημένο καθώς εκτός από το όνομα/username διαθέτει και την φωτογραφία του χρήστη και περιέχει το ακόλουθο κείμενο που τονίζει το "επίτευγμα":

You have one of the top x% most viewed LinkedIn profiles for 2012.
LinkedIn now has 200 million members. Thanks for playing a unique part in our community!

Στη συνέχεια ο χρήστης οδηγείται από το σχετικό link του email σε μία σελίδα του linkedin.com όπου μπορεί να διαβάσει την "ευχαριστήρια επιστολή" από τον αντιπρόεδρο της εταιρείας (wow!) που θα ανεβάσει το "εγώ" του σε ακόμα υψηλότερα επίπεδα:

Linkedin most views profiles 2

Τέλος, ο χρήστης έχει την ευκαιρία να βροντοφωνάξει (στο LinkedIn, στο twitter αλλά και στο Facebook) το πόσο cool τύπος είναι, χρησιμοποιώντας το σχετικό πεδίο με το προκαθορισμένο κείμενο του τύπου:

Hurray! I have one of the top 10% most viewed @LinkedIn profiles for 2012. http://www.linkedin.com/pub/profile/2a/b55/ba5

Η εμπνευσμένη  αυτή καμπάνια του LinkedIn φαίνεται πως σημειώνει τεράστια επιτυχία όχι μόνο στο εξωτερικό αλλά και στη χώρα μας καθώς τις τελευταίες ημέρες έχουμε εντοπίσει πλήθος σχετικών προωθητικών μηνυμάτων στο twitter και στο Facebook. Αν θα έπρεπε να αποδώσουμε κάπου συγχαρητήρια θα ήταν τελικά στην ομάδα Marketing του LinkedIn και όχι στους χρήστες.

Υ.Γ ο υπογράφων διαθέτει ένα από τα 10% most viewed LinkedIn profiles για το 2012! Yeah!

Loading