Lytro Immerge: Το project που θα δώσει αληθινό νόημα στην εικονική πραγματικότητα [Video]

Lytro_Immerge

Η Lytro έφτιαξε το όνομα της χάριν στην ομώνυμη τεχνολογία που καταργεί την εστίαση, η οποία δίνει στον χρήστη τη δυνατότητα να εστιάσει σε οποιοδήποτε μέρος της φωτογραφίας μετά τη λήψη της χάριν στην πρόσληψη όλου του διαθέσιμου φωτός από τους αισθητήρες της κάμερας. Η αποκάλυψη της τεχνολογίας έγινε το 2011 και η πρώτη κάμερα κυκλοφόρησε το 2012, ενώ πέρυσι τον Απρίλιο σύστησε στο κοινό την άκρως εντυπωσιακή κάμερα Lytro Illum.

Τώρα, η εταιρεία έκρινε ότι έφτασε ο καιρός να ασχοληθεί και με την εικονική πραγματικότητα, γι' αυτό παρουσιάζει ένα ολοκληρωμένο καινοτόμο project για τη λήψη, την επεξεργασία και τη δημιουργία υλικού για τον εικονικό κόσμο.

Μέχρι στιγμής γνωρίζουμε ότι χρησιμοποιούνται κάμερες 2D για πανοραμικές και 360° που στη συνέχεια δημιουργούν τα videos εικονικής πραγματικότητας, αλλά εδώ είναι και το πρόβλημα. Δεν υπάρχει βάθος στην εικόνα. Αυτό έρχεται να λύσει η Lytro με την τεχνολογία της και το Lytro Immerge, μια βάση για κάμερες Lytro που πραγματοποιούν λήψεις 360°.

Lytro_Immerge_Coast

Η εταιρεία υπόσχεται τέτοιο επίπεδο πρόσληψης φωτός ώστε κάθε αντικείμενο να εμφανίζεται στον χρήστη με 6 βαθμούς ελευθερίας. Αυτό σημαίνει ότι όταν ο χρήστης θα στρίβει το κεφάλι του σε ένα video εικονικής πραγματικότητας, τότε θα βλέπει κανονικά την εικόνα του αντικειμένου υπό τη συγκεκριμένη γωνία και όχι απλά σαν σταθερό σημείο.

Το αποτέλεσμα θα ενισχύεται ακόμη περισσότερο με προσθήκες από ειδικό λογισμικό και ουσιαστικά μιλάμε για έναν συνδυασμό λήψης του πραγματικού κόσμου με computer graphics για τη δημιουργία μιας πιο αληθοφανούς εμπειρίας εικονικής πραγματικότητας. Στο πλαίσιο του προγράμματος έχουν στηθεί ξεχωριστεί servers και εργαλεία επεξεργασίας που θα βρίσκονται στη διάθεση των κινηματογραφιστών από την εταιρεία.

Για την ώρα δεν έχει γίνει γνωστό το κόστος, αν και η Lytro κάνει λόγο για "ενοικίαση". Με βάση το χρονοδιάγραμμα της εταιρείας, η χρήση του συστήματος θα ξεκινήσει μέσα στο 2016.

[via]

Loading