Η κακή τακτική marketing “σκοτώνει” το Microsoft Surface tablet

Η Microsoft υπολόγιζε ότι θα καταφέρει να πουλήσει 2-4 εκατ. Surface tablets μέχρι το τέλος του έτους, αλλά σύμφωνα με τις τελευταίες αναλύσεις δεν πρόκειται να ξεπεράσει τις 500.000-600.000 σε αυτό το διάστημα, κυρίως λόγω της λανθασμένης τακτικής προώθησης και πώλησης του προϊόντος, αλλά και λόγω τιμής.

Microsoft Store Surface

Όπως αναφέρει το AllgthingsD, η Microsoft προσφέρει το tablet της αποκλειστικά από το online κατάστημα της και από τα 31 Microsoft Stores (στις ΗΠΑ) με αποτέλεσμα το κοινό να μην έχει τη δυνατότητα να περιεργαστεί τη συσκευή και φυσικά αποσπάται από την πληθώρα ανταγωνιστικών tablets.

Επομένως, με αφορμή και την κυκλοφορία του Surface Pro στις αρχές του 2013, η Microsoft θα πρέπει να εκθέσει τα προϊόντα της στα κατά τόπους πολυκαταστήματα, αν θέλει να ελπίζει σε αξιόλογες πωλήσεις.

Μη ξεχνάμε ότι το Surface θα αποτελέσει βαρόμετρο και για το λειτουργικό σύστημα Windows 8, άρα μια ενδεχόμενη αποτυχία μπορεί να προκαλέσει μεγαλύτερες αντιδράσεις από την απόσυρση-κατάργηση μιας συσκευής.

[via AllthingsD]

About Chris Elpidis

Σχόλια, κριτική, κοπλιμέντα, αφορισμοί, δωροδοκίες και ό,τι άλλο θέλετε στο @celpidis και στο Google+
This entry was posted in Microsoft, Tablets, Windows 8 and tagged . Bookmark the permalink.
  • Ioannis

    Ας αφήσουν τις ελιτιστικές τακτικές και να κάνουν προσιτές συσκευές, μιλάμε για MS Windows που ο Gates έκανε τα πάντα να μπούν σε κάθε σπίτι. Αυτοί θα μας κάνουν να τα πετάξουμε απ’το παράθυρο.

  • tsoli

    kala i microsoft an den ehei pethanei idi vrisketai se apelpistiki katastasi