Hyperlapse: Η νέα τεχνολογία της Microsoft που αφαιρεί τα κουνήματα από τα action videos [Videos]

hyperlapse

Με την έλευση (και την εξέλιξη) των action cams έχει αυξηθεί κατακόρυφα η “παραγωγή” timelapse videos που αναρτώνται στο Internet και δεν αποκλείεται να έχετε παρακολουθήσει και εσείς τις προσπάθειες διάφορων ημίτρελων τύπων από πρώτο πρόσωπο. Ωστόσο, δεν είναι λίγες οι φορές που η παρακολούθηση γίνεται κουραστική  λόγω των αναπόφευκτων και απότομων εναλλαγών πλάνων.

Αυτό έρχεται να διορθώσει η Microsoft με την τεχνολογία “Hyperlapse”. Ουσιαστικά, πρόκειται για αλγόριθμο που επεξεργάζεται ταυτόχρονα αρκετά καρέ (frames) της original λήψης και δημιουργεί-προσθέτει νέα στα κατάλληλα σημεία του video, ώστε το τελικό αποτέλεσμα της εικόνας να είναι ομαλό (χωρίς κουνήματα, αναπηδήσεις κλπ.).

Μπορείτε να πάρετε μια ιδέα από τα παρακάτω videos:

[MR]

About Chris Elpidis

Σχόλια, κριτική, κοπλιμέντα, αφορισμοί, δωροδοκίες και ό,τι άλλο θέλετε στο @celpidis και στο Google+
This entry was posted in Microsoft, Photography, Software, Technology and tagged . Bookmark the permalink.
  • Athoz

    πόσο καλό

  • Manos

    Φοβερή καινοτομία. Η Microsoft πάντα καινοτομούσε αντίθετα από την Apple παρά την κοινή πεποίθηση. Smartphone με Windows υπήρχαν > 5 χρόνια πριν το iPhone. To τότε υφιστάμενο hardware δεν μπορούσε όμως να τα υποστηρίξει καλά. Το Microsoft kinect είναι άλλη μια μεγάλη καινοτομία.

  • zavarakn

    Κατ’ αρχήν να πω για το Hyperlapse πως είναι πραγματικά πολύ καλό, εντυπωσιακό και να ευχηθώ να μπορέσει να αξιοποιηθεί σωστά και να γίνει χρήσιμο στο ευρύ κοινό…

    Μια καινοτομία όμως που δεν μπορεί να αξιοποιηθεί με σωστό τρόπο για να φτάσει στα χέρια του καταναλωτή παραμένει μια καινοτομία στα χαρτιά. Στην καλύτερη περίπτωση μια πρόθεση.

    Σε ό,τι αφορά τα προϊόντα της, η Apple είναι Chef. Οι υπόλοιποι είναι μάγειρες.
    Και του μάγειρα να φας πάλι θα χορτάσεις, θα σκάσεις. Αλλά γιατί ενώ καλύτερες πατάτες βάζουν, οι μελιτζάνες φρεσκότατες, ο κιμάς βιολογικός, η μπεσαμέλ μια χαρά, σε σούπερ φούρνο ψήνεται, για την ίδια ώρα αλλά ο μουσακάς της Apple συνεχίζει να είναι “νοστιμότερος”;;; Τι να πω, ίσως να φταίει η ντομάτα…

    Γι’ αυτό ενώ smartphone υπήρχαν και πριν το iPhone, καμία σχέση, έβγαλε η Apple το iPhone και ξαφνικά όλοι είδαν “το φως το αληθινό”… Έβγαλε η Apple το iPad και ενώ όλοι προέβλεπαν αποτυχία επειδή οι υπάρχουσες προσπάθειες πάτωσαν, έμειναν ξαφνικά με ανοιχτό το στόμα και άρχισαν κι αυτοί να πουλάνε τάμπλετς. Η Apple έκανε τις δισκογραφικές εταιρίες να εμπιστευτούν το DRM της και το software της, τότε, κι έτσι κατάφερε να ξεκινήσει ένα πραγματικό e-shop, το iTunes store, που μπορούσες να αγοράσεις τραγούδια, το συνδύασε με το iPod και έκανε τρελή και “αναπάντεχη” επιτυχία κι εκεί, αφήνοντας την Microsoft να προσπαθεί να πουλήσει Zune σε καφέ χρώμα…

    Ο κόσμος δεν αγοράζει τεχνικά χαρακτηριστικά, συνολική εμπειρία προϊόντος αγοράζει. Η μόνη εταιρία που είναι “κοντά” είναι η SONY. Ελπίζω να γίνουν περισσότερες και οι τιμές των προϊόντων να πέσουν λόγω ανταγωνισμού. αν και το βλέπω δύσκολο αφού και αυτές στα πραγματικά καλά προϊόντα τους ζητάνε να τους δώσεις το νεφρό σου…

  • Manos

    Ακριβώς αυτό εννοώ. H Apple βελτιώνει προϊόντα κάνοντάς τα ελκυστικά για τον καταναλωτή. Η Microsoft όμως καινοτομεί δημιουργόντας το προϊόν ή την τεχνολογία στην οποία θα βασιστεί το προϊόν. Ποσοι π.χ. γνωρίζουν ότι η επάρατη Microsoft ήδη από το 2008 χρηματοδότησε 2 φοιτητές με $100Κ και μετέτρεψαν ένα smartphone της εκείνης εποχής σε φορητό μηχάνημα υπερήχων για αναπτυσσόμενες χώρες? Και μάλιστα έδωσαν και τον κώδικα (τον έχω μιας και ασχολούμαι) ο οποίος μέσα περιέχει ακόμα και το μοντέλο των probe
    H MS αποτυγχάνει στην εμπορική διαχείριση καινοτόμων προϊόντων ενώ κατά καιρούς το ίδιο το προϊόν είναι απαράδεκτο (Windows Vista). Επίσης, η MS ΠΑΝΤΑ αποτυγχάνει όποτε προσπαθεί να πιθηκίσει αντιγράφοντας την κουλτούρα της Apple αντί αν έχει μια πιο ανοικτή κουλτούρα. Κλασσική περίπτωση το Windows phone και το marketplace το οποίο βάσει αριθμών έχουν αποτύχει τραγικά. Αν είχε πιο ανοικτά ΑΡΙ όπως η Google, θα ενθάρρυνε τους developers να γράψουν πιο σοβαρές εφαρμογές και ο κόσμος θα έπαιρνε Windows phone. Πιθήκιζοντας όμως την κουλτούρα premium client της Apple έχασε.
    Επίσης στη σύγκριση Windows – MacOS είναι χρήσιμο να θυμόμαστε ότι η MS έχει να υποστηρίξει πάνω από 300Κ κατασκευαστές hardware ενώ η Apple μόνον έναν: τον εαυτό της. Η Apple επιχείρησε να καινοτομήσει βγάζοντας χάρην μόστρας έναν κυλινδρικό desktop και όσοι γνωρίζουν από hardware design (και δεν τους αφορούν κόντρες MS – Apple) γελάνε. Όμως ως design είναι ομολογούμένως πολύ όμορφο. Ελπίζω η Apple να διαθέσει περισσότερα χρήματα για R&D γιατί ήδη το brand της φθίνει. Σε κάθε περίπτωση το καλό προϊόν από όποια εταιρία και να το πάρεις θα είναι ακριβό αφού πρέπει να αποσβέσει κόστη R&D, νέων γραμμών παραγωγής, κλπ. Γνωρίζοντας αυτά, το τελευταίο μου κινητό ήταν ένα Xiaomi 🙂

  • zavarakn

    Δε θα διαφωνήσω μαζί σου.
    Το θέμα μας, ως καταναλωτές, είναι όλοι αυτοί να “δουλεύουν για εμάς”. Ως καταναλωτές-χρήστες-επαγγελματίες εννοείται πως δεν πρέπει να έχουμε “κολλήματα” με κατασκευαστές. να μη βελάζουμε.
    Όντως ο νέος MacPro, το blender ή ο Derth Veder όπως το λένε και οι ίδιοι οι χρήστες Mac, δεν ξέρω αν θα πουλήσει σε επαγγελματίες, στους οποίους υποτίθεται πως απευθύνεται. Εγώ δε θα τον πάρω πάντως…
    Βέβαια λέγεται πως είναι ιδανικός για 4Κ video editing, ίσως πουλήσει σε βιντεάδες (στο εξωτερικό βέβαια) αλλά όπως λες, ίσως το πάρουν για μόστρα άτομα που ούτως ή άλλως ποτέ δε θα μπορούσαν να εκμεταλλευτούν τις δυνατότητές του γιατί εντάξει δεν το λες καβουρντιστήρι.
    Το σίγουρο είναι πάντως πως η Apple δεν θέλει οι αγοραστές των προϊόντων της να μπορούν να τα ανοίγουν (πειράζουν ή και αναβαθμίζουν). Αυτό δείχνουν βίδες pentalobe και άλλες τέτοιες σαχλαμάρες· θα θέλω εγώ να το ανοίξω και θα με σταματήσει έτσι… Αν δεν αφήσουν τους επαγγελματίες να αναβαθμίζουν τα μηχανήματά τους, ciao Apple…

  • Pingback: Microsoft Hyperlapse: Διαθέσιμη η εφαρμογή που αφαιρεί κουνήματα από timelapse videos [Videos]()