Google, Apple, Microsoft, RIM, Amazon, HP: Ρητοί όροι ιδιωτικότητας σε όλες τις mobile εφαρμογές

Ένα από τα ζητήματα που αν μη τι άλλο απασχολεί τους περισσότερους χρήστες smartphones είναι το τι δεδομένα χρησιμοποιούν οι mobile εφαρμογές που κατεβάζουν. Προκειμένου τα πράγματα να γίνουν πιο ξεκάθαρα, οι Apple, Google, Microsoft, RIM, Amazon και HP προχώρησαν σε συμφωνία για θέσπιση ρητών όρων περί ιδιωτικότητας σε κάθε εφαρμογή.

Αυτό σημαίνει ότι όλες οι εφαρμογές θα πρέπει να ενημερώνουν το χρήστη λεπτομερώς για την πολιτική απορρήτου πριν το κατέβασμα, αναφέροντας συγκεκριμένα σε τι δεδομένα θα έχουν πρόσβαση. Επιπλέον, οι εταιρείες υποχρεούνται να παρέχουν τη δυνατότητα στους χρήστες να αναφέρουν τυχόν εφαρμογές που δε συμμορφώνονται με τους νέους όρους.

Την ίδια ώρα, η Google αποφάσισε να ενισχύσει και την ασφάλεια του Chrome, ανακοινώνοντας την προσθήκη του νέου κουμπιού “Do not track”. Το πάτημα του κουμπιού θα εξασφαλίζει στο χρήστη ότι η διαδικτυακή του δραστηριότητα δεν παρακολουθείται για διαφημιστικούς ή άλλους λόγους.

Στο στάδιο αυτό δεν είναι ξεκάθαρη η ακριβής φύση του κουμπιού, με το δημοφιλή browser να παρέχει ήδη λειτουργία ιδιωτικής περιήγησης (Incognito Window).

[πηγή digitaltrends]

This entry was posted in Amazon, Apple, Google, HP, Internet, Microsoft, Mobiles, RIM, Software. Bookmark the permalink.