NASA: Ανακαλύψαμε ηλιακό σύστημα με 7 εξωπλανήτες σε απόσταση μόλις 40 ετών φωτός

Σε εξέλιξη βρίσκεται η προγραμματισμένη συνέντευξη Τύπου της NASA και η διαστημική υπηρεσία προχωρά σε πολύ ενδιαφέρουσες αποκαλύψεις. Συγκεκριμένα, μια ομάδα Ολλανδών ερευνητών επιβεβαιώνει την ανακάλυψη 7 εξωπλανητών στο μέγεθος της Γης που βρίσκονται σε τροχιά γύρω από έναν κόκκινο νάνο σε απόσταση "μόλις" 40 ετών φωτός από το Ηλιακό Σύστημα μας.

Η ερευνητική ομάδα παρατήρησε ότι ο κόκκινος νάνος TRAPPIST-1 αποτελεί το κέντρο ενός εξωτερικού ηλιακού συστήματος με 7 πλανήτες, με τους 6 εσωτερικούς να διαθέτουν μάσα και θερμοκρασία παρόμοια με αυτή της Γης και επομένως, θα μπορούσαν να φιλοξενήσουν κάποιες μορφές ζωής.

Όπως δήλωσε ο Michael Gillon στο Gizmodo,

"Είναι η πρώτη φορά που παρατηρούμε τόσους πολλούς πλανήτες αυτού του είδους να σχηματίζονται γύρω από το ίδιο αστέρι. Οι πλανήτες αυτοί σχηματίζουν ένα πολύ ιδιαίτερο σύστημα, καθώς βρίσκονται πολύ κοντά μεταξύ τους και αρκετά κοντά στο αστέρι, κάτι που θυμίζει τα φεγγάρια γύρω από τον πλανήτη Δία"

Χάριν στη χαμηλή θερμοκρασία του TRAPPIST-1, το μέγεθος του οποίου είναι συγκρίσιμο με αυτό του πλανήτη Δία, οι ερευνητές μπορούν να μελετήσουν με σχετική άνεση τις συνθήκες που επικρατούν στους πλανήτες και πιστεύουν ότι τουλάχιστον στους τρεις από αυτούς θα βρουν νερό σε υγρή μορφή.

Τρομερά ενδιαφέρουσες οι αποκαλύψεις και είναι ίσως η πρώτη φορά που δημιουργούνται προσδοκίες για μια ενδεχόμενη αποστολή, έστω στο πολύ μακρινό μέλλον.