To Gmail ανανεώνεται με αυτόματη κατηγοριοποίηση εισερχόμενων emails για Web και mobile [Video]

Μετά από πολύ καιρό, η Google ανακοίνωσε ότι ανανεώνει τη δημοφιλή υπηρεσία email της, Gmail, παρέχοντας της νέα εμφάνιση και λειτουργίες.

ku-xlarge-3

Η σημαντικότερη αλλαγή έχει να κάνει με την αυτόματη ομαδοποίηση των εισερχόμενων emails σε κατηγορίες όπως Primary, Social, Promotions και Updates προκειμένου ο χρήστης να έχει καλύτερο έλεγχο και να βρίσκει ευκολότερα τα μηνύματα που τον ενδιαφέρουν.

newgmail-590x329

 Στο Social αποθηκεύονται όλα τα emails από τα κοινωνικά σου δίκτυα, στο Promotions οι προσφορές και οι διαφημίσεις (βλ. Google Offers), στα Updates τα τελευταία νέα από τις παραγγελίες, τις αγορές ή τις πληρωμές σου (π.χ. άφιξη της παραγγελίας σου, invoice) και τέλος στο Primary τα κυρίως email που συνήθως είναι και αυτά που μας ενδιαφέρουν περισσότερο.

Επιπλέον, μπορείς να θέσεις τους αποστολείς της επιλογής σου να εμφανίζονται σε μια από τις παραπάνω κατηγορίες (μπορείς να ορίσεις μέχρι 5) και αν αλλάξεις γνώμη να τους μεταφέρεις και πάλι στο Primary. Σε περίπτωση πάλι που είτε προτιμάς είτε έχεις συνηθίσει το παλιό Gmail έχεις την επιλογή να διατηρήσεις την εμφάνισή του.

Οι αλλαγές αναμένεται να κάνουν την εμφάνιση τους τόσο στη web όσο και στις mobile έκδοσεις του Gmail (Android και iOS) μέσα στις επόμενες εβδομάδες.

[via]

This entry was posted in Google, Internet and tagged . Bookmark the permalink.