Nέα λειτουργία απευθείας αποστολής μηνύματος σε επιχειρήσεις μέσα από τις διαφημίσεις στο Facebook

facebook_business_customer_connect

Η Facebook προσθέτει μια νέα λειτουργία που θα βοηθήσει στην άμεση επικοινωνία μεταξύ επιχειρήσεων και επισκεπτών, καθώς στο εξής θα είναι εφικτή η αποστολή άμεσου μηνύματος από τον χρήστη σε μια επιχείρηση αν αυτή εμφανίζεται σε διαφημίσεις ή sponsored posts.

Οι διαχειριστές των Facebook Pages θα έχουν τη δυνατότητα να προσθέσουν το κουμπί “Send Message” στις διαφημίσεις τους, αλλά και να απαντούν άμεσα σε σχόλια που εμφανίζονται στη σελίδα της εταιρείας, χωρίς να γίνονται ορατά απ’ όλους τους χρήστες. Ωστόσο, οι εξωτερικοί παρατηρητές θα βλέπουν ένα σημείωμα ότι υπάρχει επικοινωνία μεταξύ του σχολιαστή και της επιχείρησης.

Επιπλέον, οι σελίδες θα λαμβάνουν ειδικά σήματα ανάλογα με τον χρόνο ανταπόκρισης στις άμεσες ερωτήσεις των επισκεπτών. Για παράδειγμα, μια σελίδα θα λαμβάνει το σήμα “very responsive to messages” εφόσον απαντά στο 90% των εισερχομένων μηνυμάτων σε χρονικό διάστημα μικρότερο των 5 λεπτών.

Φυσικά, η Facebook Page έχει κάθε δικαίωμα να μην συμμετέχει στη νέα λειτουργία, ενώ οι χρήστες μπορούν να δηλώσουν ότι δεν επιθυμούν να δέχονται άμεσες απαντήσεις από Facebook Pages.

Η νέα λειτουργία λανσάρεται σταδιακά από σήμερα και ίσως την παρατηρήσετε σε κάποια διαφήμιση μέσα στις επόμενες ώρες.

[FB]

About Chris Elpidis

Σχόλια, κριτική, κοπλιμέντα, αφορισμοί, δωροδοκίες και ό,τι άλλο θέλετε στο @celpidis και στο Google+
This entry was posted in Facebook, Internet, Social networks. Bookmark the permalink.
  • Συγνωμη δε μπορουσανε οι χρηστες να στειλουν μυνημα στη σελιδα ουτως η αλλως; μπερδευτηκα λιγο, ποια ειναι η ουσιαστικη διαφορα;