Υποψίες για υψηλότερες τιμές προϊόντων στους ευκατάστατους χρήστες

Νέες πολύ σοβαρές κατηγορίες ερευνά αυτή τη στιγμή το Γραφείο Θεμιτού Εμπορίου (OFT) εναντίον ιστοσελίδων που φέρονται να χρεώνουν τα προϊόντα τους διαφορετικές τιμές ανάλογα με την οικονομική κατάσταση των καταναλωτών.

Συγκεκριμένα, σε περίπτωση που διαπιστωθεί ότι ένας χρήστης είναι ευκατάστατος -βάσει των σελίδων που επισκέφτηκε προηγουμένως και των gadgets που χρησιμοποιεί κατά την πλοήγηση- οι εν λόγω εταιρείες θέτουν υψηλότερες τιμές για τα προϊόντα τους.

Ανάμεσα στις εταιρείες που έχουν δοκιμάσει την προσωποποιημένη πολιτική κοστολόγησης είναι και η Amazon, με το CEO της εταιρείας Jeff Bezos να παραδέχεται ότι το όλο πείραμα ήταν ένα μεγάλο λάθος. Σύμφωνα με το OFT, εάν η συγκεκριμένη πρακτική λάβει ακόμα μεγαλύτερες διαστάσεις, δε θα διστάσει να κινηθεί δικαστικά ενάντια στις εταιρείες που παραβιάζουν το δίκαιο προστασίας του καταναλωτή ή ακόμα και να αιτήσει τροποποιήσεις στην τρέχουσα νομοθεσία.

Κατηγορίες αντιμετώπισε και η ιρλανδική αεροπορική εταιρεία RyannAir δίχως όμως να υπάρξουν τελικά αποδεικτικά στοιχεία που να τις επιβεβαιώνουν.

[via Dailymail]

This entry was posted in Featured, Internet, Misc. Bookmark the permalink.