Οι “πειρατές” ξοδεύουν 300% περισσότερα στην αγορά νόμιμου περιεχομένου από τους μη-πειρατές

PiracyPicture

Η βρετανική αρχή τηλεπικοινωνιών Ofcom προέβη σε μερικές σημαντικές αποκαλύψεις σχετικά με την πειρατεία. Αυτό που ανακάλυψαν οι ερευνητές ήταν το 20% των μεγαλύτερων “πειρατών” της χώρας (που ευθύνονταν για το 88% της συνολικής πειρατείας) ξόδευαν 300% περισσότερα χρήματα στην απόκτηση νόμιμου περιεχομένου από τους μη-πειρατές.

Αρχικά οι ερευνητές χώρισαν τους “πειρατές” στις εξής κατηγορίες:

  • Αυτούς που κατεβάζουν για να παίρνουν μια ιδέα του τι πρόκειται να αγοράσουν: 9% των συνολικών πειρατών, 24% του συνολικού περιεχομένου που κατεβαίνει πειρατικά, 2% των συνολικών ψηφιακών καταναλωτών.
  • Αυτούς που προτιμούν τις ταινίες και τις τηλεοπτικές σειρές: 9% των συνολικών πειρατών, 22% του συνολικού περιεχομένου που κατεβαίνει πειρατικά και 2% των συνολικών ψηφιακών καταναλωτών. Η συγκεκριμένη ομάδα φοβάται περισσότερο τις συνέπεις του νόμου και είναι πιο δεκτική στις προειδοποιήσεις που αποστέλουν οι πάροχοι.
  • Αυτούς που κατεβάζουν επειδή είναι δωρεάν: 42% των συνολικών πειρατών, 35% του συνολικού περιεχομένου που κατεβαίνει πειρατικά και 10% των συνολικών ψηφιακών καταναλωτών.
  • Αυτούς που κατεβάζουν πειρατικά χωρίς να γνωρίζουν ή να μπορούν να δικαιολογήσουν το γιατί: 39% των συνολικών πειρατών, 20% του συνολικού περιεχομένου που κατεβαίνει πειρατικά και 9% αυτού που αποκτάται νόμιμα.

ofcom5

Συγκεκριμένα η “ελίτ” των πειρατών (το 20% των χειρότερων πειρατών) βρέθηκε να έχει ξοδέψει κατά μέσο όρο £168 κατά το διάστημα των τελευταίων έξι μηνών στην απόκτηση ψηφιακού περιεχομένου, το 80% περίπου £105 και οι μη πειρατές μόλις £54.

ofcom3

Όσον αφορά στις υπηρεσίες που οι πειρατές προτιμούν  για την πρόσβαση σε περιεχόμενο, πρώτα έρχονται τα YouTube και BBC iPlayer ενώ έκπληξη προκαλεί το γεγονός ότι το 29% των μεγαλύτερων πειρατών δήλωσε ότι χρησιμοποιεί το PirateBay παρά το αποκλεισμό του στη Μ. Βρετανία κατά το διάστημα της έρευνας.

[via]

This entry was posted in Featured, Internet. Bookmark the permalink.