Η Samsung λανσάρει διαφημιστική πλατφόρμα εναντίον των Apple, Google

adhub

H Samsung ανακοίνωσε σήμερα το AdHub Market, μια νέα υπηρεσία που αναμένεται να αναμετρηθεί με τις διαφημιστικές πλατφόρμες iAd και AdMob των Apple και Google αντίστοιχα.

Η κορεάτικη εταιρεία θα συνεργαστεί στενά με την OpenX Technologies επιτρέποντας στους developers να κερδίσουν υψηλά ποσοστά και στους διαφημιστές να φτάσουν ένα ευρύ κοινό.

Οι δύο εταιρείες σημειώνουν ότι είναι η πρώτη φορά που επιχειρείται αυτή η προσέγγιση στον χώρο των διαφημίσεων σε φορητές συσκευές.  Η Samsung επέλεξε πολύ προσεκτικά την OpenX μελετώντας παράλληλα και άλλες εναλλακτικές. Η OpenX αυτή τη στιγμή έχει τζίρο 100 εκατομμύρια δολάρια το χρόνο και εισέρχεται δυναμικά στον χώρο των διαφημίσεων.

To AdHub Market αναμένεται να γίνει διαθέσιμο το δεύτερο μισό του 2012 ενώ αναμένουμε και περισσότερες πληροφορίες για τις σχετικές λεπτομέρειες.

Με την κίνηση αυτή η Samsung βρίσκεται για μια ακόμη φορά αντιμέτωπη με την Google, την κατασκευάστρια του Android που χρησιμοποιείται στη δημοφιλή σειρά Galaxy. H Google βασίζεται σε μεγάλο ποσοστό στα κέρδη από τις διαφημίσεις και σίγουρα δεν θα είναι ευχαριστημένη που αναγκαστικά τα κέρδη της θα μειωθούν.

Από τη μεριά της η Apple έκανε μια δυναμική αρχή με το iAd το 2010 αλλά έκτοτε η πλατφόρμα βρίσκεται σε διαρκή πτώση. Διάφορα προβλήματα, όπως η διαθεσιμότητα της υπηρεσίας σε ελάχιστες χώρες καθώς και η υψηλή τιμή συμμετοχής απομακρύνουν τους διαφημιστές. Η εταιρεία το τελευταίο διάστημα έχει κάνει βήματα για την βελτίωση της πλατφόρμας αυξάνοντας το μερίδιο κερδών για τους developers στο 70 τοις εκατό και μειώνοντας την αρχική τιμή από το 1 εκατομμύριο στις 100 χιλιάδες δολάρια.

[via AppleInsider]

Loading