Η Samsung ξόδεψε $4 δισ. σε διαφημιστικές καμπάνιες κατά του iPhone το 2012

galaxy-s3-olympics

Τη χρονιά που μας πέρασε η Samsung έκανε ο,τι περνά από το χέρι της για να επικρατήσει της μεγάλης αντιπάλου της Apple στην αγορά των smartphones φτάνοντας μάλιστα σε σημείο να δαπανήσει σε διαφημιστικές καμπάνιες το ποσό των $4 δισεκατομμυρίων.

Όπως μπορείτε να δείτε στο παρακάτω διάγραμμα, τα ποσά που δαπανούσε η Samsung για marketing τα τελευταία 4 χρόνια ήταν πάντοτε μεγαλύτερα από αυτά της Apple, το 2012 όμως η διαφορά είναι για πρώτη φορά τόσο μεγάλη ($1 δισ. με $4 δισ).

Samsung-and-Apple-advertising-budgets-575x299

Αξίζει να σημειώσουμε ότι πέρυσι η Samsung ξεπερασε σε διαφημιστικές δαπάνες ακόμη και την Coca Cola, ενώ σε προωθητικές ενέργειες ξόδεψε πωλήσεων άλλα $5.3 δισ.

Στα τέλη του μήνα ή στις αρχές του επόμενου αναμένεται να κυκλοφορήσει το Samsung Galaxy S IV στις ΗΠΑ και συνεπώς πολύ σύντομα θα ξεκινήσουν οι νέες διαφημιστικές καμπάνιες της εταιρείας. Ωστόσο, με την πίεση που δέχτηκε πέρυσι από τη τελευταία, δεν αποκλείται φέτος να δούμε και την Apple πιο επιθετική στον τομέα του marketing.

[via GottaBeMobile]

This entry was posted in Apple, iPhone, Samsung. Bookmark the permalink.
  • ArisT

    Νομίζω η έννοια της διαφημιστικής καμπάνιας είναι τελείως διαφορετική απο τον τίτλο του άρθρου. Αν λέμε «κατα του iPhone» σημαίνει επιθετική διαφήμιση στα όρια της δυσφήμισης. Όμως το ιστόγραμμα δείχνει απλώς διαφημιστικά μεγέθη… Για να είστε ακριβείς και για να μη δυσφημείτε εσείς την Samsung, ή αλλάζετε τον τίτλο ή παραθέτετε στοιχεία αυτής της επιθετικής διαφήμισης εναντίον του iPhone. Έπειτα το έχουμε ξαναπεί, η Apple με το iPhone 5 έχει μείνει αρκετά πίσω, άλλωστε η Samsung ανταγωνίζεται κι άλλους Android κατασκευαστές.

  • Lazaros

    Συγνωμη αλλα το σχεδιαγραμμα γραφει (mil) οχι (bil) γιατι αναφερεστε σε δισ.