Η νέα διαφημιστική καμπάνια του Skype επιτίθεται σε Facebook και Twitter

Μία νέα διαφημιστική καμπάνια ύψους $12 εκατομμυρίων έχει ξεκινήσει η Microsoft στη Μ. Βρετανία προκειμένου να προωθήσει τη δημοφιλή υπηρεσία διαδικτυακής επικοινωνίας της, Skype.

Μόνο που αντί να περιοριστεί στην προβολή των δυνατοτήτων της υπηρεσίας, επέλεξε να το κάνει επιτιθέμενη στα ανταγωνιστικά Facebook και Twitter. Η καμπάνια ονομάζεται ‘It’s time for Skype’ και υποστηρίζει ότι τα κοινωνικά δίκτυα “υποβαθμίζουν την ανθρωπότητα”. Ανάμεσα στις πιο χαρακτηριστικές φράσεις της είναι και οι εξής:

“When did LOL replace the sound of laughter?”
“When did it become okay to text mum happy birthday?”
“Humans were made to look, listen and feel.”
“140 characters doesn’t equal staying in touch.”
“Your one-way ticket back to humanity.”
“Upgrade from a wall post to a first class conversation.”
“No delays on human conversation.”

Ωστόσο, η ειρωνία στην όλη υπόθεση είναι ότι παρά τις κατηγορίες προς τα Facebook και Twitter, η εταιρεία επέλεξε να προωθήσει την καμπάνια της μέσα και από τα δύο αυτά κοινωνικά δίκτυα… Και φυσικά δε θα πρέπει να ξεχνάμε, ότι μπορεί μια βιντεοκλήση στο Skype να είναι πιο άμεση από ένα tweet ή το chat στο Facebook αλλά σίγουρα δε μπορεί να συγκριθεί με την προσωπική επικοινωνία.

[πηγή mashable]

This entry was posted in Facebook, Internet, Microsoft, Skype, Social networks, Twitter. Bookmark the permalink.

Comments are closed.