Πατέντα της Sony για διαδραστικές διαφημίσεις που κλείνουν φωνάζοντας στην οθόνη!

Sony Adverts Patent

Οι εταιρείες προσπαθούν να βρουν συνεχώς νέους τρόπους διαφήμισης για να αυξήσουν τις πωλήσεις τους, με την κοινή λογική να λέει ότι μια διαφήμιση θα πρέπει να αρέσει στον τηλεθεατή και να τον κρατά καθηλωμένο για τα λίγα δευτερόλεπτα που διαρκεί, ωστόσο, η Sony έχει διαφορετική άποψη για το πως θα πρέπει ριζώσει το μήνυμα στον εγκέφαλο του χρήστη, ακόμη και αν δεν θέλει να την παρακολουθήσει.

Η πατέντα που κατέθεσε η εταιρεία στις ΗΠΑ κάνει λόγο για νέες διαδραστικές και πιο προσωπικές διαφημίσεις που εκμεταλλεύονται τεχνολογίες σαν αυτές που συναντάμε στο PS3 και τα περιφερειακά του (χειριστήρια PS Move, κάμερα EyeToy, αισθητήρες κίνησης/φωνής κλπ.), τις οποίες θα μπορεί να επιταχύνει ή να απομακρύνει από την οθόνη του ο χρήστης φωνάζοντας κάποιο brand name (π.χ. McDonald’s).

Φανταστείτε να φωνάζετε κάθε μέρα 15-20 φορές ένα brand name, θες δε θες θα σου κολλήσει…

[via Engadget]

 

About Chris Elpidis

Σχόλια, κριτική, κοπλιμέντα, αφορισμοί, δωροδοκίες και ό,τι άλλο θέλετε στο @celpidis και στο Google+
This entry was posted in Sony, Technology. Bookmark the permalink.