Δεκαπλάσιοι (2 τρισ.) οι γαλαξίες του Σύμπαντος απ’ ό,τι υπολόγιζαν οι επιστήμονες τα προηγούμενα χρόνια

hubble-trillions-of-galaxies

Είναι αδιαμφισβήτητο γεγονός ότι έχουν γίνει τεράστια άλματα σε όλους τους τομείς της επιστήμης, αλλά αυτό δεν σημαίνει πως σταμάτησαν να γίνονται λάθη, άστοχες μετρήσεις και άστοχες εκτιμήσεις, είτε λόγω έλλειψης πληροφοριών είτε λόγω έλλειψης κατάλληλων οργάνων. Στην περίπτωση του Σύμπαντος έγινε μια τέτοια μικρή λάθος εκτίμηση που βέβαια δεν έχει κανένα αντίκτυπο για εμάς, αλλά δεν αποκλείεται να προσθέσει ευρύτερα πεδία έρευνας για τις μελλοντικές γενιές επιστημόνων.

Σε μια προσπάθεια να κάνουν μια απογραφή των γαλαξιών που απαρτίζουν το Σύμπαν, οι ερευνητές χρησιμοποίησαν υλικό (φωτογραφίες και άλλα δεδομένα) από το Hubble Space Telescope και άλλα τηλεσκόπια σε όλο τον κόσμο και δημιούργησαν έναν τρισδιάστατο χάρτη που περιλαμβάνει περίπου 200 δισεκατομμύρια γαλαξίες. Παρόλα αυτά, υπολογίζουν ότι ακόμη έχουμε τη δυνατότητα να παρατηρήσουμε μόλις το 10% των γαλαξιών (λόγω περιορισμένης εμβέλειας των τηλεσκοπίων ή επειδή το φως τους δεν έχει φτάσει ακόμα σε εμάς), επομένως, ο συνολικός αριθμός των γαλαξιών μπορεί να φτάνει τα 2 τρισεκατομμύρια.

Σύμφωνα με τον Christopher Conselice, καθηγητής Αστροφυσικής στο University of Nottingham (UK) και επικεφαλής της έρευνας,

“Σαστίζει το μυαλό μου όταν σκέφτομαι πως παραπάνω από το 90% των γαλαξιών του Σύμπαντος έχει μείνει ανεξερεύνητο. Ποιος γνωρίζει τι εντυπωσιακές ιδιότητες θα ανακαλύψουμε όταν καταφέρουμε να τους παρατηρήσουμε με τα τηλεσκόπια της επόμενης γενιάς”

A long time ago, in a galaxy far far away…

About Chris Elpidis

Σχόλια, κριτική, κοπλιμέντα, αφορισμοί, δωροδοκίες και ό,τι άλλο θέλετε στο @celpidis και στο Google+
This entry was posted in Misc, Science. Bookmark the permalink.
  • Βαγγελης Γεωργιου

ε λογικα σε τοσους γαλαξιες, ενας χριστιανος δεν θα υπαρχει?

• Πιθανότατα ναι, αλλά αν δεν έχουν βρει τρόπο να χειρίζονται τις διαστημικές σκοληκομυρμηγκότρυπες, τότε μάλλον δε θα μάθουμε ποτέ την ύπαρξή τους.

• Βαγγελης Γεωργιου

ναι οκ, απλα αναρωτιεμαι…..μονο εμεις?

• stel

και οι αλλοι αυτο αναρωτιουνται…

• Zed D

Μορφές ζωής υπάρχουν, απλά όχι όπως πιθανώς τις φανταζόμαστε (από ταινίες κ.λπ.)

• Βαγγελης Γεωργιου