The Legend of Zelda: Breath of the Wild, αυτό είναι το νέο open-world action adventure της Nintendo [Videos]

the_legend_of_zelda_breath_of_the_wild_3

Η Nintendo είχε ανακοινώσει το νέο The Legend of Zelda στην E3 2014 και είχε υποσχεθεί ότι θα κυκλοφορήσει για το Wii U στο τέλος του 2015 ως open-world action adventure. Τελικά, πήρε την απόφαση να δουλέψει περισσότερο επάνω στο νέο επεισόδιο και να περιμένει το λανσάρισμα της νέας παιχνιδοκονσόλας της (Nintendo NX), με αποτέλεσμα η κυκλοφορία του να αναβληθεί για το 2017.

Στην παρουσίαση της εταιρείας για την E3 2016, έγινε εκτενέστατη αναφορά στο The Legend of Zelda που πλέον ονομάζεται “Breath of the Wild”. Σύμφωνα με τον Eiji Aonuma, το νέο επεισόδιο είναι το μεγαλύτερο Zelda που έχουμε δει με τον κόσμο του να είναι 12 φορές μεγαλύτερος από αυτόν του Twilight Princess, ενώ οι gamers θα μπορούν να εξερευνήσουν κάθε σπιθαμή του για να ανακαλύψουν κρυμμένα μυστικά, γρίφους και θησαυρούς.

Σε ό,τι αφορά το gameplay, έχει προστεθεί νέο κουμπί για άλμα και στάθμη αντοχής, η οποία εμφανίζεται όταν ο Link χρειαστεί να κολυμπήσει ή να σκαρφαλώσει, κάτι που μπορεί να γίνει σε οτιδήποτε βλέπουμε στο παιχνίδι (βουνά, δέντρα, κτίρια ή ακόμη και σε εχθρούς). Έχει δοθεί μεγάλο βάρος σε λεπτομέρειες που αφορούν τον τρόπο αντιμετώπισης του gamer. Για παράδειγμα, αν “μπουκάρεις” σε ένα μέρος όπου υπάρχουν μαζεμένοι εχθροί, τότε θα σε παίρνουν χαμπάρι άμεσα, αλλά αν εισέλθεις στα “μουλωχτά” μπορείς να τους πιάσεις στον ύπνο. Επίσης, αν κλοτσήσεις ένα σεντούκι χωρίς μπότες, τότε θα μειωθεί η ενέργεια σου.

Μιας και μιλάμε για ενέργεια, πλέον δεν θα βρίσκεις “καρδούλες” μέσα στα γρασίδια. Θα χρειαστεί να μαζεύεις φρούτα από τα δέντρα ή να σκοτώνεις ελάφια, αγριογούρουνα κλπ. για να φτιάξεις το φαγητό σου, ενώ θα υπάρχει η δυνατότητα κατασκευής ελιξιρίου ή φίλτρων ανάλογα με το τι “ρίχνουν” οι εχθροί. Αυτά τα ελιξίρια θα προσδίδουν ορισμένες ιδιότητες για κάποιο χρονικό διάστημα στον Link (π.χ. θα γίνεται πιο γρήγορος).

Σημαντικό ρόλο παίζει και το περιβάλλον, καθώς επηρρεάζεται η απόδοση του Link από τη ζέστη ή τη θερμοκρασία, ενώ οι εχθροί συμπεριφέρονται διαφορετικά ανάλογα αν είναι ημέρα ή νύχτα (π.χ. μπορεί να κοιμούνται και δεν πρέπει να κάνεις θόρυβο αν θες να αποφύγεις τη μάχη).

Προς το παρόν δεν έχουμε κάποια ακριβή ημερομηνία για την κυκλοφορία του, αλλά η Nintendo αφήνει να εννοηθεί ότι θα υποστηρίζεται και από τις δύο παιχνιδοκονσόλες της (Wii U και Nintendo NX).

Μπορείτε να πάρετε μια πολύ καλή γεύση του παιχνιδιού από τα παρακάτω videos:

 

About Chris Elpidis

Σχόλια, κριτική, κοπλιμέντα, αφορισμοί, δωροδοκίες και ό,τι άλλο θέλετε στο @celpidis και στο Google+
This entry was posted in Gaming, Nintendo and tagged . Bookmark the permalink.