Δες το The Legend of Zelda βασισμένο σε Unreal Engine 4! Η λύση για τη Nintendo; [Video]

screen_TempleOfTime

Δεν πέρασαν παρά λίγα 24ωρα από τις ανακοινώσεις της Nintendo για τα αρνητικά αποτελέσματα και τα νέα σχέδια της για ανάκαμψη, με την εταιρεία να παραδέχεται ότι το Wii U δεν έχει προσελκύσει το κοινό που υπολόγιζε. Σίγουρα υπάρχουν εκατομμύρια φανατικοί gamers που ακολουθούν τους ήρωες της Nintendo εδώ και 20-30 χρόνια, αλλά σκεφτείτε πόσο θα κέντριζε το ενδιαφέρον μια έκδοση π.χ. του The Legend of Zelda βασισμένη στην Unreal Engine 4.

Βασικά, για να μη μείνετε μόνο στη φαντασία, μπορείτε να παρακολουθήσετε στο παρακάτω video τη δουλειά του Michael Eurek, ο οποίος δημιούργησε το Temple of Time από το επεισόδιο The Legend of Zelda: Ocarina of Time χρησιμοποιώντας το Maya (πρόγραμμα για 3D animation), το Photoshop, το Z-brush και την Unreal Engine 4! Χρειάστηκε περίπου 4 μήνες δουλειάς, αλλά το αποτέλεσμα είναι εντυπωσιακό. Ίσως η Nintendo θα πρέπει να το ξανασκεφτεί…

About Chris Elpidis

Σχόλια, κριτική, κοπλιμέντα, αφορισμοί, δωροδοκίες και ό,τι άλλο θέλετε στο @celpidis και στο Google+
This entry was posted in Gaming, Nintendo and tagged . Bookmark the permalink.