ΤΗΛΕΓΝΟΥΣ: Ο «Τειρεσίας» της κινητής μόλις ξεκίνησε. Πώς μπαίνεις και πώς βγαίνεις από την black list

Το σενάριο γνωστό και επαναλαμβανόμενο. Χρήστες υπηρεσιών κινητής τηλεφωνίας “φέσωναν” τις εταιρείες και προχωρούσαν ακάθεκτοι προς τον επόμενο πάροχο. Όλα αυτά από σήμερα τέλος καθώς παίρνει μπροστά ο “Τηλεγνούς“, φορέας αντίστοιχος με το ‘Τειρεσία” που πιάνει στην τσιμπίδα του τους ασυνεπείς στις τραπεζικές συναλλαγές.

Ο Τηλεγνούς που συμμετέχουν με ισόποσα μερίδια CosmoteVodafoneWind και Cyta ξεκινάει την λειτουργία του μετά από την θετική γνωμοδότηση της Αρχής Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα. Σκοπός του είναι η σύσταση και λειτουργία κοινού αρχείου με δεδομένα οικονομικής συμπεριφοράς συνδρομητών – πελατών (φυσικών ή νομικών προσώπων) των εταιρειών κινητών επικοινωνιών.

Πηγές των δεδομένων και αποδέκτες της πληροφορίας που θα προκύπτει από το αρχείο θα είναι αποκλειστικά οι εταιρείες κινητών επικοινωνιών, που εκάστοτε συμμετέχουν στο φορέα.

Όπως αναφέρεται, δύο είναι τα κριτήρια για την ένταξη κάποιου στον Τηλεγνού:

1. Οφειλή ίση ή μεγαλύτερη των διακοσίων ευρώ, η οποία έχει καταστεί ληξιπρόθεσμη για πάνω από ενενήντα ημέρες.

2. Ληξιπρόθεσμη οφειλή συνεπεία μη πληρωμής κανενός λογαριασμού και αποσύνδεση ή μεταφορά σε άλλο δίκτυο μέσω φορητότητας. Εδώ θα πρέπει να διευκρινισθεί ότι ληξιπρόθεσμη καθίσταται η οφειλή που παραμένει μετά την παρέλευση τριάντα ημερών από την ημερομηνία έκδοσης του λογαριασμού χρέωσης που αναγράφεται επ΄αυτού.

Πόσο εύκολο είναι τώρα να βγει κάποιος από το αρχείο δεδομένων οικονομικής συμπεριφοράς που διατηρεί η Τηλεγνούς;

Με την τακτοποίηση της ληξιπρόθεσμης οφειλής στην εκάστοτε εταιρεία κινητών επικοινωνιών, η εταιρεία διαγράφει άμεσα την εγγραφή από το αρχείο της Τηλεγνούς.


Περισσότερες πληροφορίες και απαντήσεις στα ερωτήματα που πιθανόν να έχουν καταναλωτές και χρήστες υπηρεσιών κινητής δίνονται στην σχετική ενότητα της ιστοσελίδας της ΤΗΛΕΓΝΟΥΣ.

[via iPhonehellas.gr]

About Vasilis Ananiadis

Ο ζωντανός θρύλος της Ελληνικής blogόσφαιρας, ο αβυσσαλέος master του SEO, o πρίγκηπας των Social Media, ο τυφώνας των Web Startups, ο οργασμός της ιντερνετικής επιτυχίας. Τώρα και στο twitter: @vananiadis
This entry was posted in Misc. Bookmark the permalink.
  • Mr. Black

    κανενα μετρο για τις κακες υπηρεσιες του εκαστοτε παροχου υπαρχει? (που εννιοτε οδηγει και στην ατακτη φυγη του πελατη ο οποιος οχι μονο δεν αποζημιωνεται για τη ταλαιπωρια του αλλα χρωσταει και απο πανω καθως το ταξιμετρο γραφει…) λαμογια!

  • Χατζηφραγκέτα

    Απαράδεκτο. Οι τύποι χρεώνουν ότι θέλουν, κυριολεκτικά με αποτέλεσμα να “χρωστάς”, και μετά ζητάνε και τα ρέστα. Που είναι το κράτος να προστατεύσει τους πολίτες του απο τις κακές πρακτικές των εταιρειών αυτών; Έχουμε την ΕΕΤΤ θα μου πείτε… οκ… γελάνε και τα τσιμέντα. Δλδ σε περίπτωση μη αποδοχής χρέους απο κακή πρακτική μίας εταιρείας αυτόματα σημαίνει οτι δεν μπορείς να κάνεις σύμβαση με καμία άλλη μέχρι να ξεχρεώσεις αυτά που ουσιαστικά ΔΕΝ χρωστάς σε κανένα;