Scroogled, νέα “χριστουγεννιάτικη” επίθεση της Microsoft κατά του Google Shopping [Video]

Την περασμένη εβδομάδα αναφερθήκαμε στη νέα εκστρατεία Scroogled της Microsoft κατά του Google Shopping με σκοπό την ενημέρωση των χρηστών ότι τα αποτελέσματα της υπηρεσίας ταξινομούνται όχι βάσει σχετικότητας ή τιμής αλλά βάσει διαφημίσεων.

Τώρα, εν όψει των Χριστουγέννων η Microsoft περνάει στο επόμενο επίπεδο με την κυκλοφορία του δεύτερου μέρους της καμπάνιας της σε εορταστικό κλίμα. Το video ονομάζεται  “Twas the Story of Scroogled” και μπορείτε  να το δείτε παρακάτω:

This entry was posted in Google, Internet, Microsoft. Bookmark the permalink.