To Twitter και η Miss USA

Το δημοφιλές κοινωνικό δίκτυο Twitter κερδίζει ολοένα και περισσότερο έδαφος όσον αφορά το ρόλο του σε μεγάλες διοργανώσεις. Για πρώτη φορά οι τηλεθεατές των καλλιστείων Miss USA μπόρεσαν να κάνουν τις δικές τους ερωτήσεις στις διαγωνιζόμενες ως μέρος της καθιερωμένης πλέον συνέντευξης χρησιμοποιώντας το hashtag #AskMissUSA.

Μόνο οι τελευταίες πέντε φιναλίστ περνάνε από τη διαδικασία της συνέντευξης και μία από τις πέντε ερωτήσεις προήλθε από το Twitter. Μάλιστα, υπήρχε οθόνη που έδειχνε διαρκώς ζωντανά όλα τα σχετικά tweets κατά τη διάρκεια του διαγωνισμού.

«Θέλαμε να προσθέσουμε το στοιχείο της αγωνίας ενσωματώνοντας τα social media στο μέρος της Τελευταίας Ερώτησης. Όλα καταλήγουν σε μία διαγωνιζόμενη, ένα θεατή και 140 χαρακτήρες», δήλωσε ο Barry Adelman, παραγωγός της διοργάνωσης.

Την ίδια περίπου τακτική αποφάσισαν να ακολουθήσει και το MTV με τα πρόσφατα MTV Movie Awards, στα οποία μία κατηγορία είναι ξεχωριστή από τις υπόλοιπες με τον κόσμο να ψηφίζει μέσω Twitter. Η κατηγορία είναι η "Καλύτερος Ήρωας" και η διαδικασία περιλαμβάνει την επιλογή "Tweet Your Vote" για τον ήρωα που προτιμάτε και την εμφάνιση ενός πίνακα στον οποίο εμφανίζεται ο ήρωας που προηγείται στις προτιμήσεις του κοινού. Από 'κει μπορείτε να επιλέξετε το hashtag για τον κάθε ήρωα και να ολοκληρώσετε το tweet.

Loading