Συνεργασία Twitter και Nielsen με νέο εργαλείο αξιολόγησης του Brand στο Social Network

Twitter και Nielsen ενώνουν τις δυνάμεις τους και παρουσιάζουν ένα νέο ερευνητικό εργαλείο που σκοπό έχει να βοηθήσει τις εταιρείες να αξιολογήσουν τις καμπάνιες τους μέσα από το δημοφιλές Social Network.

Twitter Nielsen Tool Measures Brand Impact

Με την κυκλοφορία του νέου εργαλείου, οι εταιρείες θα μπορούν να δημοσιεύσουν ερωτηματολόγια μέσα στο Timeline των χρηστών,  όπως συμβαίνει τώρα με τα Promoted Tweets. Οι χρήστες θα  έχουν τη δυνατότητα να απαντήσουν απευθείας, χωρίς να χρειαστεί να κατευθυνθούν προς κάποιο εξωτερικό σύνδεσμο.

Όπως δήλωσε ο Joel Lunenfeld, Twitter’s VP of Brand Strategy,

This is a native experience for the user, and we believe it will give brands better insights to determine purchase intent, overall awareness, and other advertising metrics and analytics that can lead to greater engagement on Twitter

Η συνεργασία της Nielsen με το twitter δεν μας προκαλεί έκπληξη καθώς η εταιρεία έχει δημιουργήσει, από πέρυσι, αντίστοιχο εργαλείο στο Facebook με σκοπό την αξιολόγηση των αποτελεσμάτων της διαφημιστικής καμπάνιας διαφόρων brand.

To twitter brand surveys θα είναι αρχικά διαθέσιμο σε περιορισμένο αριθμό εταιρειών. Η επίσημη διάθεση του για όλες στις επιχειρήσεις έχει προγραμματιστεί για τις αρχές του 2013 .

About Vasilis Ananiadis

Ο ζωντανός θρύλος της Ελληνικής blogόσφαιρας, ο αβυσσαλέος master του SEO, o πρίγκηπας των Social Media, ο τυφώνας των Web Startups, ο οργασμός της ιντερνετικής επιτυχίας. Τώρα και στο twitter: @vananiadis
This entry was posted in Twitter and tagged . Bookmark the permalink.