Visa: Μια ματιά στο μέλλον του εμπορίου και των ηλεκτρονικών πληρωμών [Video]

Visa-1

Ο τρόπος με τον οποίο οι καταναλωτές πραγματοποιούν τις αγορές τους έχει αλλάξει δραματικά σε λιγότερο από μία γενιά. Όντας συνδεδεμένοι 24/7, περιμένουν πλέον να έχουν εξατομικευμένες εμπειρίες καθώς και τη δυνατότητα να αγοράσουν οτιδήποτε, οποιαδήποτε στιγμή, από οπουδήποτε. Το εμπόριο μεταβάλλεται καθώς οι συμπεριφορές των ατόμων εξελίσσονται μέσα από νέα κανάλια επικοινωνίας, νέες τεχνολογίες πληρωμών και νέες αγοραστικές επιλογές.

Το μέλλον του εμπορίου και το μέλλον των πληρωμών είναι πλέον αλληλένδετα. Εμείς στη Visa στηρίζουμε την αλλαγή του εμπορίου παρέχοντας τα συστήματα και τις υποδομές πληρωμών ώστε να ανταποκρίνονται στις απαιτήσεις του σημερινού καταναλωτή. Για παράδειγμα, οι καταναλωτές έχουν αγκαλιάσει τις ανέπαφες συναλλαγές μέσω καρτών, έξυπνων κινητών ή wearable συσκευών και εμείς παρέχουμε τα συστήματα που υποστηρίζουν αυτές τις συναλλαγές. Στην Ευρώπη υπάρχουν περισσότερες από 131 εκ. κάρτες ανέπαφων συναλλαγών και πάνω από 2,9 εκ. τερματικά που τις υποστηρίζουν. Μέχρι το 2020 όλα τα τερματικά της Visa στην Ευρώπη θα δέχονται ανέπαφες συναλλαγές.

Visa-2

Τα έξυπνα κινητά έχουν ήδη γίνει αναπόσπαστο κομμάτι των αγορών. Σύμφωνα με τη Statista, η διείσδυση έξυπνων κινητών θα ξεπεράσει το 54% στην Ευρώπη μέχρι το τέλος του έτους, φτάνοντας στο 70% εως το 2020. Έρευνα της Visa Europe έδειξε πως πάνω από το 35% των Ευρωπαίων αγόρασαν ένα προϊόν χρησιμοποιώντας φορητή συσκευή, αφού το είδαν πρώτα στο κατάστημα. Επιπλέον, τρεις στους πέντε (59%) χρησιμοποίησαν κινητό τηλέφωνο για να κάνουν έρευνα αγοράς πριν αγοράσουν το προϊόν στο κατάστημα.

Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης επικρατούν στη σημερινή εποχή και είναι γεμάτα με αξιολογήσεις προϊόντων και προτάσεις αγορών. Σύμφωνα με έρευνα του Planet Retail (2014) 66% των millennials συμβουλεύονται τους φίλους τους πριν την αγορά ενός προϊόντος, ενώ 39% αναζητούν πληροφορίες στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης πριν από κάποια αγορά.

Visa-3

Η πρόσφατη έρευνα “Future of Retail” που διεξήγαμε με την εταιρεία έρευνας Stylus τον Οκτώβριο του 2015, εξετάζει τους παράγοντες που επηρεάζουν τις αλλαγές στη συμπεριφορά των καταναλωτών. Εντοπίσαμε τις τάσεις που αλλάζουν το εμπόριο και διαμορφώσαμε τον Δείκτη Ετοιμότητας της Αγοράς για το Μέλλον του Εμπορίου ο οποίος εξετάζει τέσσερις παράγοντες: ηλικία (10%), χρήση smartphone (40%), χρήση ανέπαφων συναλλαγών (25%) και χρήση μέσων κοινωνικής δικτύωσης (25%).

Αυτό που παρατηρούμε είναι πώς οι έμποροι αρχίζουν να αναγνωρίζουν το ρόλο των smartphones στη γεφύρωση του χάσματος μεταξύ της online εμπειρίας και αυτής του καταστήματος. Οι τεχνολογίες beacon και bluetooth μπορούν να βοηθήσουν τους εμπόρους να παρέχουν την εξατομικευμένη εμπειρία που περιμένουν οι καταναλωτές, αναγνωρίζοντας τους πιστούς πελάτες και ειδοποιώντας τους για προσφορές σε προϊόντα που προτιμούν.

Όπως δήλωσε ο κ.Νίκος Καμπανόπουλος, Γενικός Διευθυντής της Visa Europe για Ελλάδα, Κύπρο και Βουλγαρία:

“O τρόπος που ψωνίζουν οι καταναλωτές έχει αλλάξει. Πολλές αποφάσεις αγορών περνάνε πλέον μέσα από εφαρμογές όπως το Pinterest ή το Instagram. Οι χρήστες όταν δουν κάτι που τους αρέσει, το ψάχνουν στο διαδίκτυο και τις περισσότερες φορές το αγοράζουν είτε online είτε στο κατάστημα. Οι έμποροι πρέπει να συμμετέχουν σε αυτό το ταξίδι, να εκμεταλλευθούν την ευκαιρία του ‘omni-channel’ ούτως ώστε να αυξήσουν τις πωλήσεις και κατά συνέπεια την κερδοφορία τους”

 

This entry was posted in Internet, Misc, Uncategorized. Bookmark the permalink.