Γερμανική εταιρεία συνδυάζει νερό και διοξείδιο του άνθρακα για συνθετικό καύσιμο

sunfire_1

Μια πολύ ενδιαφέρουσα και χρήσιμη για το μέλλον των ηλεκτρικών αυτοκινήτων τεχνολογία αναπτύσσει η γερμανική εταιρεία Sunfire, η οποία βρήκε έναν τρόπο να δημιουργήσει συνθετικό καύσιμο με ικανοποιητική απόδοση από νερό και διοξείδιο του άνθρακα.

Συγκεκριμένα, η μηχανή που κατασκεύασε εκμεταλλεύεται ανανεώσιμες πηγές ενέργειας
(νερό, αέρα, ήλιο κλπ.) για την παραγωγή ατμού, από τον οποίο διαχωρίζει το υδρογόνο. Στη συνέχεια χρησιμοποιεί το διοξείδιο του άνθρακα από την ατμόσφαιρα σε συνδυασμό με το υδρογόνο (διαδικασία Fischer-Tropsch) για τη δημιουργία συνθετικού υγρού καυσίμου όπως βενζίνη, diesel ή κηροζίνη. Η εταιρεία υπόσχεται απόδοση 50%, δηλαδή συγκρίσιμη με αυτή των σημερινών κινητήρων diesel και ανώτερη των κινητήρων βενζίνης (14-30%), ενώ υπάρχει η πιθανότητα να φτάσουν και μέχρι το 70%.

Σύμφωνα με τον CTO της Sunfire, το επόμενο βήμα είναι η δοκιμή σε βιομηχανική κλίμακα και φυσικά θα πρέπει να ξεπεραστούν διάφορα γραφειοκρατικά ζητήματα για να προχωρήσουν σε πραγματική εφαρμογή ενός συνθετικού καυσίμου.

sunfire

[via]

About Chris Elpidis

Σχόλια, κριτική, κοπλιμέντα, αφορισμοί, δωροδοκίες και ό,τι άλλο θέλετε στο @celpidis και στο Google+
This entry was posted in Science, Technology. Bookmark the permalink.
  • Δημήτρης Σόλων

    Δεν τους βλεπω καλα τους εφευρετες…

  • emmanouil

    Ποιους εφευρέτες;

  • Vlad

    θα τους καθαρίσουν αυτούς που ασχολούνται,όπως έκαναν με αυτούς που είχαν βρει πως τα αυτοκίνητα μπορούν να κινούνται με νερό αποκλειστικά.

  • Dimitris Mertzis

    Η απόδοση 50% αφορά τη μετατροπή CO2 και H2O σε καύσιμο. Για να χρησιμοποιηθεί το καύσιμο σε όχημα χρειάζεται επίσης η μηχανή diesel ή otto.

  • Δημήτρης

    Το έκαναν και στον Β παγκόσμιο, η μέθοδος υπάρχει εδώ και δεκαετίες. Προφανώς, με την άνοδο των τιμών των καυσίμων πλέον έχει περισσότερο νόημα οικονομικά.