YouTube Bumper Ads: Νέος τύπος διαφημίσεων 6 δευτερολέπτων που δεν γίνονται skip

bumper-ads

Η Google έχει παρατηρήσει προφανώς ότι οι χρήστες παλεύουν να περάσουν τα 5 πρώτα δευτερόλεπτα των διαφημίσεων στα videos του YouTube για να πατήσουν skip και γι' αυτό αποφάσισε να δημιουργήσει έναν νέο τύπο διαφήμισης που θα παρατείνει τον εκνευρισμό μας για ακόμη ένα δευτερόλεπτο.

Η εταιρεία ονομάζει το νέο προϊόν Bumper Ads και θα το λανσάρει στους διαφημιστές τον επόμενο μήνα, δίνοντας τους έτσι ένα χρονικό περιθώριο για να δημιουργήσουν σύντομες διαφημίσεις διάρκειας 6 δευτερολέπτων, τις οποίες δεν θα μπορούμε να κάνουμε skip. Από τις δοκιμές της Google με διάφορους διαφημιζόμενους, όπως η Audi, βγήκε το συμπέρασμα ότι αυτού του είδους οι διαφημίσεις έχουν πραγματικά απήχηση.

[Google]

Loading