Το YouTube μας προετοιμάζει για τα βραβεία OSCAR

Τα βραβεία Όσκαρ απέχουν μόλις λίγες ημέρες– κάτι που σημαίνει ότι οι λάτρεις των ταινιών κλειδώνουν στις προβλέψεις τους, οι υποψήφιοι προσθέτουν τις τελευταίες πινελιές στην εμφάνιση τους για το κόκκινο χαλί και εμείς είμαστε έτοιμοι να ονομάσουμε το πιο δημοφιλές τρέιλερ ταινίας στο YouTube.

Μπορούμε να έχουμε τον φάκελο, παρακαλώ…

Η ειδική έκδοση του YouTube “Movie Trailers Leaderboard” κατατάσσει τα πιο δημοφιλή τρέιλερ για τις υποψηφιότητες Καλύτερης Ταινίας, συμπεριλαμβάνοντας τα επίσημα κανάλια των εταιρειών παραγωγής αλλά και τα γνωστά κανάλια συλλογής και αναδημοσίευσης των trailer. Φέτος, τα 9 τρέιλερ είναι όλα blockbusters, συγκεντρώνοντας έως και 3 εκατομμύρια ώρες προβολής. Αυτό είναι αντίστοιχο με περίπου 26 εκατομμυρίων προβολών της υποψήφιας για Όσκαρ ταινίας μικρού μήκους, «Borrowed Time».

Το πιο δημοφιλές τρέιλερ αναδείχθηκε κυριολεκτικά την τελευταία στιγμή. Και ο νικητής είναι… το «La La Land» που κέρδισε την 1η θέση κι ακολουθούν το «Arrival» και το «Hacksaw Ridge». Στο Think with Google μπορείτε να δείτε πως τα πήγαν οι άλλες υποψηφιότητες Καλύτερης Ταινίας.

Ο «κόσμος» των ταινιών στο YouTube

Αν και οι υποψηφιότητες για Καλύτερη Ταινία καλύπτουν πολλά διαφορετικά είδη, τα τρέιλερ για σούπερ ήρωες είναι αυτά με τις περισσότερες προβολές, σύμφωνα με νέα έρευνα για τον «κόσμο» των ταινιών στο YouTube από την συνεργαζόμενη πλατφόρμα διαφημίσεων Pixability. Έχουν το υψηλότερο μέσο όρο προβολών ανά βίντεο, ενώ τα τρέιλερ Σούπερ-ηρώων, Κινουμένων Σχεδίων και Επιστημονικής Φαντασίας αποτελούν τα 74 από τα 100 τρέιλερ με τις περισσότερες προβολές.

Η έρευνα Pixability καταγράφει επίσης ότι ενώ τα τρέιλερ είναι το πιο δημοφιλές είδος κινηματογραφικού περιεχομένου στο YouTube2, τα τραγούδια (είτε επίσημα βίντεο κλιπ, είτε δημιουργίες από θαυμαστές) είναι το είδος κινηματογραφικού περιεχομένου με τη μεγαλύτερη διάδραση. Μιούζικαλ, λοιπόν, όπως το «La La Land» έχουν αυτήν την εποχή την τιμητική τους και οι θεατές του YouTube σιγοτραγουδούν τις μελωδίες του.

Στην προκειμένη περίπτωση: Το «La La Land» ξεφεύγει από τον ανταγωνισμό στις υποψήφιες ταινίες για Όσκαρ Καλύτερης Πρωτότυπης Μουσικής, με πάνω από 1 δισεκατομμύρια προβολές στο Youtube της μουσικής του και σε κλιπ από την ταινία και διασκευές από θαυμαστές.

Το Google News Lab αναζήτησε τις τάσεις των τρέιλερ από μια εντελώς διαφορετική οπτική γωνία: την γεωγραφία. Νομίζετε ότι μπορείτε να μαντέψετε ποια τρέιλερ ταινιών ήταν τα πιο δημοφιλή στα αμερικανικά παράλια; Στο Δυτικό Τέξας; Στις βορειοδυτικές πολιτείες; Ρίξτε μια ματιά.

Πριν να στεφθεί ο νικητής την Κυριακή, φτιάξτε ποπ κορν και μην ξεχάσετε να δείτε όλα τα κορυφαία τρέιλερ για τις υποψηφιότητες Καλύτερης Ταινίας στο Think with Google.

This entry was posted in Cinema, Internet, YouTube. Bookmark the permalink.