Η πρώτη καμπάνια συνδυασμού Viber και SMS στην Ελλάδα από την Apifon

[Δ.Τ.]

Καινοτομία για τα δεδομένα της ελληνικής αγοράς ψηφιακής επικοινωνίας αποτελεί η πρώτη αποστολή εταιρικής καμπάνιας μέσω Viber και SMS ταυτόχρονα. Η αποστολή πραγματοποιήθηκε προ ημερών, μέσω της πλατφόρμας της Apifon, με αποστολέα μία μεγάλη αλυσίδα του retail.

Συγκεκριμένα, η Apifon έχει αναπτύξει μια πρωτοποριακή πλατφόρμα, η οποία επιτρέπει στις εταιρείες που θέλουν να επικοινωνούν με τους πελάτες τους την αποστολή μηνυμάτων Viber με άμεση αναδρομολόγηση σε SMS, σε περίπτωση που ο παραλήπτης δεν είναι Viber χρήστης. Έτσι με αυτό το τρόπο, οι επιχειρήσεις έχουν καλύτερη επικοινωνία με τους πελάτες τους, μειώνοντας ταυτόχρονα το κόστος αποστολών τους.

Η Apifon, χρησιμοποιώντας τη διεθνή πλατφόρμα ανταλλαγής μηνυμάτων της Viber, έχει ήδη ξεκινήσει να προσφέρει στις επιχειρήσεις-πελάτες της αφενός πρόσβαση στους περισσότερους από 750 εκατομμύρια χρήστες της δημοφιλούς εφαρμογής ανά τον κόσμο και αφετέρου το συνδυασμό δύο καναλιών (instant messaging και SMS) για την προώθηση των προϊόντων και υπηρεσιών τους.

Μέσω της χρήσης του συγκεκριμένου συστήματος αποστολής μηνυμάτων, οι πελάτες της Apifon έχουν τη δυνατότητα:

  • Αποστολής μεγαλύτερων σε έκταση μηνυμάτων
  • Αποστολής αρχείων ήχου και εικόνας
  • Περισσότερων ευκαιριών για προβολή και branding
  • Διάδρασης και αμφίδρομης επικοινωνίας με τους δικούς τους πελάτες.
  • Ειδικότερα, οι χρήστες θα μπορούν να απαντούν, να θέτουν ερωτήματα και να σχολιάζουν τα μηνύματα που δέχονται μέσω Viber.

Όπως υπογράμμισε ο CEO της Apifon, Κωνσταντίνος Στρουμπάκης,

"Η εκτόξευση της χρήσης των smartphones, αλλά και των εφαρμογών instant messaging έχει αλλάξει δραστικά των τρόπο που επικοινωνούμε μεταξύ μας.
Στο πλαίσιο αυτό, οι επιχειρήσεις θα πρέπει να προσαρμοστούν, αλλά και να αξιοποιήσουν τα νέα δεδομένα, σε ό,τι αφορά την επικοινωνία με τους πελάτες τους"

Παράλληλα, τόνισε ότι η πλατφόρμα αποστολής μηνυμάτων «Mookee» της Apifon δημιουργήθηκε γι’ αυτόν ακριβώς τον λόγο: να ανταποκριθεί στις νέες ανάγκες και τα δεδομένα της επικοινωνίας και συγκεκριμένα του A2P (Application to Person) Messaging, προσφέροντας τα πλεονεκτήματα του instant messaging ως συμπληρωματικό κανάλι στο παραδοσιακό SMS marketing.

Loading